گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کاستاراتویچ: فکر می کنم رینگ بوکس جای دیگری باشد!

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: مشکلات زیادی در بازی با بحرین داشتیم، چرا که هدف بازیکنان حریف توپ یا بدن بازیکنان ما نبود و فقط به سر ضربه می زدند.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کاستاراتویچ: فکر می کنم رینگ بوکس جای دیگری باشد!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی هندبال ایران عصر امروز در اولین دیدار خود از مرحله دوم مسابقات هندبال بازی های آسیایی، 29 بر 23 مغلوب بحرین شد. بحرینی ها که در این بازی بسیار خشن ظاهر شدند در همان نیمه اول دو کارت قرمز دریافت کردند.

زوران کاستاراتویچ سرمربی تیم ملی ایران پس از این مسابقه سخت گفت: فکر می کنم رینگ بوکس بازی های آسیایی جای دیگری باشد. در درجه اول می خواهم به بازیکنان خودم تبریک بگویم که بیش از صد در صد خود را در این مسابقه گذاشتند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: خیلی کوشش کردیم از همه شانس ها استفاده کنیم ولی بعضی وقت ها این کافی نیست. مشکلات زیادی داشتیم چرا که هدف بازیکنان حریف توپ یا بدن بازیکنان ما نبود و فقط به سر ضربه می زدند. ضربات زیادی خوردیم و برای مصدومیت ها مجبور شدیم به آنها روی نیمکت استراحت بدهیم به همین دلیل مشکلات زیادی در دفاع داشتیم.

وی در خصوص 8 گل افشین صادقی در این دیدار گفت: ما در حمله فقط به او وابسته نیستیم و راه چاره های تاکتیکی زیادی برای استفاده از همه مهاجمانمان داریم ولی بعضی وقت ها دچار بی نظمی می شویم. مشکل بزرگ ما امروز حملات سمت راست بود که به بار ننشست. همچنین برگشت به عقبمان ضعیف بود و اسیر ضدحملات شدیم. در چنین بازی های پرفشاری شما انتظار حمایت بیشتری از دروازه بانتان هم دارید.

زوران در سرانجام گفت: سعی می کنیم با ریکاوری و قرار دادن بازیکنان در شرایط خوب برای بازی با هنگ کنگ آماده شویم. برای بازی با کره به شرایط جسمانی خوب هم احتیاج داریم. برای آن بازی بیشترین کوششمان را می کنیم و شک ندارم بازیکنان چیزی کم نمی گذارند تا بازی با کره جنوبی را به نفع خود تمام نمایند و به نیمه نهایی برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 16

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کاستاراتویچ: فکر می کنم رینگ بوکس جای دیگری باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، کاستاراتویچ: فکر می کنم رینگ بوکس جای دیگری باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید