نمازی: اعتماد به نفس تیمم پایین است، داور 2 پنالتی ما را نگرفت

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم ذوب آهن بعد از شکست تیمش برابر پدیده و حذف از جام حذفی از عملکرد برخی بازیکنانش انتقاد کرد.

نمازی: اعتماد به نفس تیمم پایین است، داور 2 پنالتی ما را نگرفت

به گزارش خبرنگاران، امید نمازی بعد از حذف تیمش در جام حذفی به نشست خبری آمد و درباره شکست مقابل پدیده گفت: متاسفم که نتیجه را در دقیقه آخر از دست دادیم. یکسری تصمیمات درباره بازی کردن یا نکردن بازیکنان را خودم می گیرم. شاید بازیکنی را که در دقیقه 90 به بازی تاخیر نمی دهد و روی توپ شیرجه اشتباه می زند، نباید بازی می دادم. باید تیم را از نظر روحی جمع کنم تا در ادامه با قدرت بازی کنیم. اعتماد به نفس تیم پایین است و حتی پاس های ساده لو می رفت. این باعث شد در نیمه اول به حریف موقعیت بدهیم. در نیمه دوم هم خسته به نظر رسیدیم.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد داور نیز اظهار کرد: نمی دانم چطور بگویم اما وقتی گل اول را زدیم حداقل دو پنالتی صد درصد برایمان گرفته نشد. تابه حال درباره داوری صحبت نکرده ام اما اگر بازی 2 بر صفر می شد روند آن تغییر می کرد. ما به دنبال برد بودیم و تعویض ها این را نشان داد اما یک گل بد روی اشتباه انفرادی دریافت کردیم. واقعا متاسفم.

او همچنین درباره بازی ندادن به مسلمان از ابتدا گفت: مسلمان دو هفته تمرین نکرده بود و دو روز پیش به تمرین برگشت. خودش نیز می گفت آماده نیست. دقایقی که آمد، خوب بود و باید در دقایقی از او استفاده کنیم که بتواند تاثیرگذار باشد.

نمازی ادامه داد: باید به جایی برگردیم که کار را آغاز کردیم. امروز دیدیم صفرزاده برای ما گل می زند اما مهاجممان کاری نمی کند. ادی هرناندز در دو هفته ابتدایی برای ما دو گل زد اما دیگر چیزی از او ندیدیم.

بازیکنان باید شارژ روحی شوند. فرصت نقل و انتقالات را هم از دست دادیم و دست ما را خالی گذاشت. واقعیتش این است که گله دارم. زورمان بالای زمین کم است و مهاجم نداریم. امروز چند ضربه داخل چارچوب زدیم؟ باید تقویت شویم و در تمرین ها هم بیشتر با بازیکنان کار کنیم. شاید تجدید نظری روی شیوه بازی کنیم. مالکیت توپ را تا نیمه زمین خوب انجام می دهیم و سرعت بازی در نیمه زمین حریف کم است. باید تنوع شیوه داشته باشیم و در ضد حملات سریع تر باشیم. مطمئنم بازیکنان کم نمی گذارند و به آن باور دارم. ما برمی گردیم و در لیگ نتایج بهتری می گیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 42

به "نمازی: اعتماد به نفس تیمم پایین است، داور 2 پنالتی ما را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمازی: اعتماد به نفس تیمم پایین است، داور 2 پنالتی ما را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید