مالک مشکی پوشان: با پول دریافت از بازیکن می خواهند تیم داری نمایند، فکر کردند رابین هود هستند

به گزارش مجله گرافیک، مالک باشگاه مشکی پوشان می گوید اجازه نمی دهد کسی با پول دریافت از بازیکنان، تیم را ببندد.

مالک مشکی پوشان: با پول دریافت از بازیکن می خواهند تیم داری نمایند، فکر کردند رابین هود هستند

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص صحبت های اخیر فردی که مدعی خرید تیم مشکی پوشان بود و در نهایت از این کار منصرف شد، اظهار کرد: قصد صحبت در خصوص آقایان را نداشتم اما اگر قرار باشد چنین افسانه سرایی هایی را صورت دهند، قطعا باید پاسخگوی اسناد و مدارکی که از آنها منتشر می کنم باشند.

وی اضافه نمود: آقایان گفته اند که می خواستند به فوتبال خراسان کمک نمایند، مگر رابین هود هستی که می خواهی کمک کنی؟ فوتبال مشهد از این قبیل افراد به خود زیاد دیده، افرادی که مدعی حضور ژان تیگانا و استویچکوف در فوتبال مشهد بودند را از یاد نبرده ایم.

مالک باشگاه مشکی پوشان گفت: آقایانی که مدعی تیم داری و کمک به فوتبال خراسان بودند بگویند چرا برای هفته پیش و جدال مشکی پوشان در برابر نفت، 9 عدد بلیت برای بازیکنان ندریافتد؟ هزینه همین تعداد بلیت مشهد-تهران را هم پارسا، مدیر امور بین الملل باشگاه مشکی پوشان تقبل کرد! من که نگفتم آقایان تیم را بخرند که امروز این گونه صحبت نموده اند و از کوشش برای کمک به فوتبال خراسان گفتند. از ابتدا اعلام کردیم یک تعهد و ضمانت بانکی در هیات فوتبال خراسان رضوی یا اداره کل ورزش و جوانان بگذارند تا ثابت گردد که هزینه های تیم داری در این فصل را تقبل خواهند کرد.

وی اضافه نمود: حرف های زیادی برای گفتن دارم اما هنوز ترجیح می دهم سکوت کنم. اگر قرار است با پول دریافت از بازیکنان تیم داری گردد چرا تیم را در اختیار آقایان قرار دهم؟ هیچ گاه اجازه نمی دهم چنین اتفاقاتی در تیم مشکی پوشان بیفتد. حضور در فوتبال در این سال ها سبب گردیده اطرافیان را به خوبی بشناسیم.

مالک باشگاه مشکی پوشان اعلام کرد: هفته دیگر تیم در خرمشهر باید به میدان برود چندین میلیون تومان هزینه رفت و آمدش است، اصلا آقایان از این پول ها دارند؟ حتی دیروز (شنبه) هم تعیین شد از دریافت یک زمین تمرین عاجزند و به خاطر روابط آرمین رهبر مدیریت مجموعه اعلام نموده فقط در حد یک جلسه تمرین دیگر اجازه حضور مشکی پوشان را در این زمین می دهد!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 15

به "مالک مشکی پوشان: با پول دریافت از بازیکن می خواهند تیم داری نمایند، فکر کردند رابین هود هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک مشکی پوشان: با پول دریافت از بازیکن می خواهند تیم داری نمایند، فکر کردند رابین هود هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید