سخنرانی جنجالی جف بیزوس در کنفرانس Wired25 ، از تحقیر ساندار پیچای تا رقابت با ایلان ماسک

به گزارش مجله گرافیک، جف بیزوس خاطرنشان کرد که قصد دارد تا سال آینده یک میلیارد دلار را صرف پروژه بلو اوریجین کند. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین اهداف بنیانگذار آمازون در سال آتی دانست.

سخنرانی جنجالی جف بیزوس در کنفرانس Wired25 ، از تحقیر ساندار پیچای تا رقابت با ایلان ماسک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدتی است که مدیر عامل آمازون جف بیزوس فراتر از آمازون اقدام به سرمایه گذاری در پروژه های مختلف می نماید، خرید نشریه واشنگتن پست و مشارکت در پروژه بلواوریجین نمونه ای از همین فعالیت ها است.

جف بیزوس به پیشرفت پروژه بلواوریجین به شدت اعتقاد دارد و بر همین اساس قصد دارد طی سال آتی سرمایه گذاری های خود در این پروژه را توسعه دهد.

ابعاد اهمیت بلواوریجین

او در کنفرانس Wired25 در مرکز سانفرانسیسکو گفت: من خبرها را از تیمم در پروژه بلو اوریجین دریات می کنم و تصمیم دارم روی این پروژه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشم.

جف بیزوس همیشه نشان داده که از شم اقتصادی مناسبی برخوردار است. برای مثال شرکت آمازون، که در سال 1994 در گاراژ خانه بیزوس راه اندازی شد، اکنون به عنوان بزرگترین سایت تجارت الکترونیک در دنیا شناخته می گردد و بیزوس جایگزین ثروتمندترین مرد دنیا در رده بندی فوربس به جای بیل گیتس شده است.

رقابت با ایلان ماسک

اما جاه طلبی های بزوس فراتر از آمازون است. او با خرید واشنگتن پست و سرمایه گذاری در شرکت بلواوریجین نشان داد علاقه خاصی به اکتشافات فضایی دارد. در این بخش نیز یک رقیب سرسخت به نام ایلان ماسک دارد که در طول چند سال گذشته روی پروژه اسپیس ایکس متمرکز شده است.

جف بیزوس در مورد فعالیت های جدید خود می گوید: بلو اوریجین مهمترین چیزی است که من در حال کار روی آن هستم، من کوشش می کنم روند فعالیت پروژه ام با دیگر پروژه های فضایی متفاوت باشد.

تمسخر گوگل

بیزوس در بخشی دیگر از سخنان خود بر حمایت از وزارت دفاع ایالات متحده تاکید نمود و گفت قصد ندارد مثل گوگل از همکاری با پنتاگون دست بکشد. وی اضافه نمود که علیرغم مشکلاتش با ترامپ از دید او ، ایالات متحده هنوز بهترین کشور در دنیا است و باید به همین شکل بماند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 72

به "سخنرانی جنجالی جف بیزوس در کنفرانس Wired25 ، از تحقیر ساندار پیچای تا رقابت با ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی جنجالی جف بیزوس در کنفرانس Wired25 ، از تحقیر ساندار پیچای تا رقابت با ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید