حمید شاندیزی: اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه یاری زیادی به آماده شدن بازیکنان می نماید

به گزارش مجله گرافیک، حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان معتقد است که برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی، یاری فراوانی به آماده شدن بازیکنان می نماید.

حمید شاندیزی: اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه یاری زیادی به آماده شدن بازیکنان می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با آغاز اردوی تدارکاتی تیم فوتسال زیر 20 سال، بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز می نمایند تا بتوانند با آمادگی کامل در مرحله نهایی که خرداد ماه و به میزبانی تبریز آغاز می گردد، حضور داشته باشند.

حمید شاندیزی، سرمربی این تیم در گفت وگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان احتیاج به هماهنگی هر چه بیشتر با یکدیگر دارند تا در مرحله اول آماده شوند. سپس برگزاری بازی های تدارکاتی باعث خواهد شد تا علاوه بر کسب تجربه، محک بخورند و کادر فنی از شرایط ملی پوشان اطلاع کاملی کسب کند.

وی معتقد است هر چقدر بازی تدارکاتی و اردوهای آماده سازی بیشتر باشد، بدون شک بازیکنان با شرایط آماده تری به مصاف رقبای خود می روند.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال توضیح داد: شرایط بازیکنان از لحاظ کیفیت فنی رو به رشد است و به لحاظ مهارتی خوب هستند. با تمریناتی که در آینده داریم، برای قهرمانی آسیا آماده می شویم و معتقدم که بچه ها مستعد کسب عنوان قهرمانی هستند.

وی اضافه کرد: اردوهای جدید را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم که بازیکنان پس از دو هفته استراحت به اردو می آیند. از اکنون باید برای حضور در مرحله نهایی آماده شویم و از پتانسیلی که در این رده سنی وجود دارد، نهایت استفاده را خواهیم برد. در واقع از تمام بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 122

به "حمید شاندیزی: اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه یاری زیادی به آماده شدن بازیکنان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید شاندیزی: اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه یاری زیادی به آماده شدن بازیکنان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید