تأسیسات گردشگری شهرستان مرزی بیله سوار تقویت می شود

به گزارش مجله گرافیک، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از انسجام تمام امکانات برای تقویت تأسیسات گردشگری شهرستان مرزی بیله‌سوار خبر داد.

تأسیسات گردشگری شهرستان مرزی بیله سوار تقویت می شود

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در بازدید از پروژه های نیمه تمام گردشگری شهرستان بیله سوار تصریح کرد: بیله سوار دروازه ورود مسافران خارجی از شمال استان است.

او افزود: با توجه به اینکه استفاده از خدمات درمانی از دلایل اصلی سفر مسافران خارجی به کشور است، در پایانه مرزی نماینده ای مستقر شده و نسبت به اطلاع رسانی توانمندی ها اقدام خواهد کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواستار دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی کشور جمهوری آذربایجان شد و تاکید کرد: تمام تأسیسات به منظور رونق گردشگری سلامت استان تقویت می شود.

فلاحی در بازدید از مدرسه تاریخی امام خمینی (ره) به همکاری با آموزش و پرورش برای راه اندازی موزه در این مدرسه اشاره کرد.

او همچنین به مشارکت اداره کل در احداث یادمان مزار شهدای سوم شهریور ادامه داد: تاکنون 40‌میلیون تومان به این منظور اختصاص یافته و 80‌میلیون تومان دیگر از محل اعتبارات سال جاری درخواست شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در پی دیدار با مجموعه دار اشیا تاریخی در بیله سوار ادامه داد: ایجاد موزه از اولویت های اداره کل است و از مجموعه داران جهت ایجاد موزه در شهرها حمایت می شود.

فلاحی همچنین از کمپ گردشگری، هتل سه ستاره و مهمان سرای ایران گردی و جهانگردی بازدید کرد و نسبت به پیگیری رفع مشکلات برای تکمیل این واحدها قول مساعد داد.

او همچنین با تاکید به قابلیت شهرستان در خصوص راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی افزود: در نظر داریم بعد از اختصاص زمین از سوی منابع طبیعی، آلاچیق عشایر دایر شود.

منبع: chtn.ir
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 5

به "تأسیسات گردشگری شهرستان مرزی بیله سوار تقویت می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیسات گردشگری شهرستان مرزی بیله سوار تقویت می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید