ایپولیتو: ایران عضو موثر موتورسواری آسیاست، قول حمایت می دهم

به گزارش مجله گرافیک، رئیس فدراسیون دنیای موتور سواری، ضمن تشکر از فعالیت های ایران به عنوان عضو موثر فدراسیون موتورسواری دنیا در فدراسیون آسیا و حضور فعال در مسابقات کراس قهرمانی آسیا و دیگر اقدامات ایران تشکر کرد.

ایپولیتو: ایران عضو موثر موتورسواری آسیاست، قول حمایت می دهم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران که برای شرکت در اجلاس سالانه فدراسیون دنیای موتورسواری در اسپانیا شرکت نموده است، در نخستین روز این اجلاس با رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار محمود صیدانلو گزارشی از فعالیت های رشته موتورسواری در ایران در سال گذشته و شتاب دریافت فعالیت ها و برنامه های فدراسیون در این رشته با تاکید برفعال شدن فدراسیون آسیا در این زمینه را به اطلاع ویتو ایپولیتو رساند .

رئیس فدراسیون دنیای موتورسواری ضمن تشکر از فعالیت های ایران به عنوان عضو موثر فدراسیون موتورسواری دنیا در فدراسیون آسیا در راه اندازی موتورسواری بانوان و همچنین راه اندازی رشته اندورو و حضور فعال در مسابقات کراس قهرمانی آسیا و دیگر اقدامات شایسته آن تقدیر و تشکر کرد و قول حمایت های جدی تری از فدراسیون ایران را در سطح آسیایی و دنیای داد.

در این اجلاس سالیانه که به میزبانی اسپانیا در حال برگزاری است قرار است، رئیس جدید فدراسیون دنیای موتورسواری و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون با رای شرکت کنندگان انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 104

به "ایپولیتو: ایران عضو موثر موتورسواری آسیاست، قول حمایت می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایپولیتو: ایران عضو موثر موتورسواری آسیاست، قول حمایت می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید