ای عجب، کیانوش انتها خط خورد!

به گزارش مجله گرافیک، کیانوش رستمی بعد از اینکه در بازی های آسیایی برای چهارمین بار متوالی در دو سال اخیر اوت کرد از ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی خط خورد.

ای عجب، کیانوش انتها خط خورد!

به گزارش خبرنگاران، بعدازظهر امروز چهارشنبه (14 شهریورماه) جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری در خصوص آنالیز عملکرد ملی پوشان بزرگسال در بازی های آسیایی، ارزیابی برگزاری اردوهای تمرینی تیم های ملی تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان برای حضور در مسابقات پیش رو، در محل جلسات فدراسیون برگزار گردید.

در این جلسه علی امینی فرد و محمدحسین برخواه سرمربیان تیمهای ملی نوجوانان و بزرگسالان فهرست نفرات دعوت گردیده به اردوهای آماده سازی را برای حضور در مسابقات پیش رو اعلام کردند.

در رده سنی بزرگسالان، هفتمین مرحله اردوی امسال تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از شنبه (17شهریورماه) برای حضور در رقابتهای قهرمانی دنیا 2018 ترکمنستان شروع می گردد. محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی، 14 وزنه بردار را به این مرحله اردوی دعوت نموده است. این اردو 3 هفته ای است و 5 مهرماه به خاتمه می رسد.

از نکات جالب توجه در لیست نفرات دعوت گردیده به اردوی تیم ملی نبودن نام کیانوش رستمی است. کیانوش در سالهای اخیر تصمیم گرفته بود به تنهایی تمرین کند و به رغم این رفتار غیر حرفه ای اما فدراسیون از او حمایت کرد. با وجود این حمایت ها کیانوش رستمی در دو سال اخیر سه بار در مسابقات مختلف اوت نموده بود که این اتفاق برای چهارمین بار در جاکارتا تکرار شد که حالا بعد از این اتفاق مهم فدراسیون وزنه برداری و اعضای شورای فنی در نهایت به این نتیجه رسیدند که او این بار به اردوی تیم ملی دعوت نگردد.

اسامی نفرات دعوت گردیده به هفتمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان به توضیح زیر است:

1- حسین سلطانی 2- میر مصطفی جوادی 3- علی مکوندی 4-عارف خاکی 5-محمد زارعی 6- سهراب مرادی 7-رضا بیرالوند 8- رحمان اورامه 9-امیر حقوقی 10-علی هاشمی 11-علیرضا سلیمانی 12-محمدرضا براری 13- علی داودی 14-سعید علی حسینی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 33

به "ای عجب، کیانوش انتها خط خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای عجب، کیانوش انتها خط خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید