18 پروژه عمرانی و اقتصادی در محلات بهره برداری و کلنگ زنی شد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در جریان بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان محلات در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در شهرستان محلات 17 پروژه به بهره برداری رسید و یک پروژه هم کلنگ زنی شد.

18 پروژه عمرانی و اقتصادی در محلات بهره برداری و کلنگ زنی شد

استاندار مرکزی اضافه کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 700 میلیون تومان با اشتغالزایی برای بیش از 250 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم به بهره برداری رسیده است.

آقازاده توضیح داد: البته این پروژه ها، طرح های دولتی است؛ طرح های بخش خصوصی، به خصوص در زمینه فراوری گل و گیاه و نمایشگاه در حال احداث محلات و همچنین سایر صنایع که توسط بخش خصوصی مدیریت و سرمایه گذاری می گردد، قطعا می تواند مشاغل پایدار بیشتری را به دنبال داشته باشد.

استاندار مرکزی همچنین اعلام نمود: طی هفته دولت امسال یک هزار پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، گردشگری و... با اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد ریال در استان مرکزی به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می گردد که زمینه کاهش بیکاری را در این استان فراهم می نماید.

لازم به ذکر است بهره برداری از یک پروژه آبرسانی روستایی، چهار طرح استقرار سیستم آبیاری نوین کشاورزی، برق رسانی به واحدهای مجتمع گلخانه ای، یک واحد صنعتی فعال در حوزه مس و... از جمله برنامه های سفر استاندار و مسئولان استان به شهرستان محلات در پنجمین روز از هفته دولت بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 23

به "18 پروژه عمرانی و اقتصادی در محلات بهره برداری و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 پروژه عمرانی و اقتصادی در محلات بهره برداری و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید