10 خلوت شاعرانه

به گزارش مجله گرافیک، افراد مختلف تعاریف متفاوتی از آنچه که یک عقب‌نشینی ایده‌آل وجود دارد دارند . برای برخی از آن‌ها یک اقامتگاه لوکس در مالدیو و برای دیگر یک دریاچه مقدس در تبت است . این ده مکان بزرگ را بررسی کنید که یک تعطیلات طولانی را فراهم خواهد کرد .

10 خلوت شاعرانه

10. سوفیا Suites ، Santorini ، یونان
این هتل لوکس سبک کلاسیک Cycladic را با بهترین خدمات به همراه می‌آورد . این دقیقا ً به همین دلیل است که مردم می‌خواهند دوباره و دوباره به Santorini برگردند . این آپارتمان‌ها در سنگ‌های آتشفشانی حکاکی شده بودند - این تکنیک معتبر در جزیره - 150 سال پیش . امروز آن‌ها احساس فوق‌العاده‌ای برای کل اقامت دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
مجموعه‌های زیبا با نمای شگفت‌انگیز به دریای اژه آبی و نمای سنگی جزیره می‌آیند . مهمان ‌ها می‌توانند یک شیب refreshing در استخرهای غار داشته باشند ، در جکوزی استراحت کنند و از تابش خورشید در terraces لذت ببرند . فلسفه این هتل تضمین آرامش و آرامش برای میهمانان خود است که به دنبال یک تفریحگاه کوتاه ، اما شیک و شیک می‌گردند .
9. Thikse Gompa ( صومعه Thikse ) ، Ladakh ، هند
صومعه بودایی تبت که در هند واقع شده‌است از زیبایی و معماری بودایی سنتی خود لذت می‌برد . این مجتمع خیره‌کننده 12 طبقه دارد و در ارتفاع 3600 متری ( 11، 800 فوت ) ساخته شده‌است . این صومعه در قرن 15 ساخته شده‌است و صومعه نیز صومعه نامیده می‌شود . Thikse Gompa نیز به خاطر شباهت خود به کاخ Potala معروف است که مهم‌ترین ساختمان در لهاسا تبت است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک عقب‌نشینی معنوی شگفت‌انگیز . توریست‌ها به معبد ( مای تریا ) می‌روند و با راهب‌ها ملاقات می‌کنند .
8. هتل Attrap Reves ، Allauch ، فرانسه
یکی از هتل‌هایی که ما تا کنون دیده‌ایم . در جنگل ، حباب‌های کامل یا تا حدی شفاف تمام امکانات رفاهی که یک هتل برای ارائه دارد را دارند ، به علاوه فرصتی برای خوابیدن زیر ستاره‌ها . آن‌ها پراکنده هستند و دیدگاه‌های حیرت‌انگیز خود را به نمایش می‌گذارند .
چرا به آنجا بروی ؟
از استراحت راحت در طبیعت لذت ببرید چون قبلا ً هرگز این کار را نمی‌کردید !
7. Anantara Kihavah ، مالدیو
این تفریحگاه دارای طولانی‌ترین استخر شنا در مالدیو است . هم چنین آن به یک زیرزمین با مجموعه بزرگی از کیفیت به خود می‌بالد . این جزیره از یک بیشه نخل زیبایی است که در گذشته به یک کشت‌زار تبدیل شده‌است . در عین حال ، ویلاهای کنار آبی نیز دارای استخرهای خنک‌کننده و کسب اطمینان از سرگرمی نهایی هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
این اقامتگاه از راه دور ، خدمات اختصاصی و محیط الاهی را تامین می‌کند . علاوه بر این ، آب و هوای مالدیو در تمام طول سال کامل است .
6. آنتیگوا
آنتیگوا در حالی که با صخره‌های unspoiled احاطه شده‌است ، خط ساحلی چشمگیر سواحل شنی سفید و بندرگاه‌های آن را مشخص می‌کند . این سواحل ملوانان را برای هفته دریانوردی جذب می‌کند - یک رویداد بین‌المللی . همچنین یکی از جزایر sunniest در دریای کاراییب است که هوای تابستانی و بارش خیلی کمی دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
هم چنین آن یکی از جزایر غواصی و زیر آبی در دریای کاراییب است که علاقه مندان به سراسر جهان را جذب می‌کند .
5. Doi پارک ملی چیانگ مای ، استان چیانگ مای ، تایلند
با بسیاری از آبشارها ، کوه‌ها و تنوع اکولوژیکی ، این نقطه بازدیدکنندگان بسیاری را جذب می‌کند . Doi Inthanon 1، 850 متر ( 6، 070 فوت ) ارتفاع و مرتفع‌ترین کوه تایلند است . ارتفاع کلی از 800 متر ( 2600 فوت ) تا 2، 565 متر ( 8، 415 فوت ) متغیر است که بر آب و هوای نابرابر اثر دارد . این پارک همچنین غارهای زیادی دارد که برای اکتشاف جالب هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
پارک ملی Doi Inthanon در واقع مهد فعالیت‌ها و مناظر متنوع است . مسیرهای پیاده‌روی مختلف اجازه کاوش طبیعت متنوع و بکر پارک را می‌دهد .
4. دریاچه Yamdrok ، تبت
دریاچه آب شیرین یکی از دریاچه‌های مقدس است که در بین لهاسا پایتخت تبت و Gyantse شهر قرار داشت . به خاطر قدرت معنوی آن ، دالایی‌لاما و نیز مردم محلی به زیارت Yamdrok می‌روند . اهمیت این دریاچه‌ها با بودای دوم که بودایی را به تبت آورده بود، مرتبط است . صومعه Samding - صومعه زنانه - در یک شبه‌جزیره ساخته شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
دریاچه در یک محیط شگفت‌انگیز واقع شده‌است و یک عقب‌نشینی معنوی فوق‌العاده است .
مالتا
کشور جزیره‌ای اروپا در دریای مدیترانه یکی از جالب‌ترین بخش‌های دریای مدیترانه است . تاثیرات متعددی در طول هزاران سال ، میراثی غنی را فراهم می‌کند که هر ساله حدود 1.2 میلیون گردشگر را جذب می‌کند . این جزیره پیش‌تر برای فینیقی‌ها ، رومی‌ها و بعدها بریتانیا شناخته‌شده بود . علاوه بر معماری شگفت‌انگیز ، آن یک خط ساحلی دراماتیک و سواحل زیبا دارد که یک پیاده‌روی رمانتیک را فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک جزیره زیبا با فرهنگ ، غذاهای منحصر به فرد ، غذاهای عالی و هتل‌های بزرگ .
2. W Retreat اسپا مالدیو
یکی از resorts در مالدیو شما را دعوت می‌کند که تعطیلات خود را داشته باشید . این هتل به یک صخره شگفت‌انگیز ، یک زیرزمینی و حتی یک جزیره خصوصی که می‌تواند برای یک شب تنها باشد ، می‌بالد . علاوه بر این ، کوچکی در اطراف جزیره وجود دارند که هر وقت به مقداری نیاز دارید ، اسنک و toletries را فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
همه چیز به دقت برنامه‌ریزی شده‌است و برای این تفریحگاه طراحی شده‌است : یک DJ از یک موسیقی آرامش‌بخش مراقبت می‌کند ، کارکنان می‌توانند به شما کمک کنند تا فعالیت‌های سفارشی را برنامه‌ریزی کنید ، چشمه آب‌معدنی عالی به شما ماساژ می‌دهد و ماساژ می‌دهد .

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 10

به "10 خلوت شاعرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 خلوت شاعرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید