یونان خواهان حل و فصل بحران اوکراین بدون تحریم روسیه شد

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: یک مقام ارشد حزب حاکم یونان امروز چهارشنبه تأکید کرد که تحریم های مالی غرب که به بهانه نقش روسیه در بحران اوکراین اعمال شده، کمکی به حل و فصل مناقشه این کشور نخواهد کرد.

یونان خواهان حل و فصل بحران اوکراین بدون تحریم روسیه شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پانوس تریگازیس مسئول امور خارجی حزب سیریزای یونان در مصاحبه با ریانوستی توضیح داد که مهمترین نکته برای ما حل و فصل بحران اوکراین است بدون اینکه اقداماتی علیه کشور دیگری انجام گردد. راه چاره حل و فصل بحران اوکراین اجرای توافقنامه مینسک است. این مسئله آسان نیست ولی حل و فصل بحران اوکراین نیازی به اعمال تحریم ندارد.

کشورهای غربی از سال گذشته تاکنون تحریم های مالی و سیاسی زیادی را علیه مسکو اعمال نموده اند. اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود در مارس سال گذشته با مخالفت شدید کشورهای غربی روبرو شد.

بحران شرق اوکراین نیز بهانه ای برای آمریکا و اتحادیه اروپا شد تا تحریم های زیادی را علیه مسکو اعمال نمایند. بحران اوکراین سطح روابط روسیه و غرب را به پایین ترین میزان پس از خاتمه جنگ سرد رسانده است. روسیه نیز به تلافی این تحریم ها، واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی را از کشورهای غربی ممنوع نموده است.

پ1

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 382

به "یونان خواهان حل و فصل بحران اوکراین بدون تحریم روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان خواهان حل و فصل بحران اوکراین بدون تحریم روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید