گلکسی S20 Tactical Edition معرفی گردید؛ پرچم داری برای عملیات نظامی!

به گزارش مجله گرافیک، به تازگی شرکت سامسونگ از عضو دیگری از خانواده گلکسی S20 رونمایی کرد که گلکسی S20 Tactical Edition نامیده شده و از آن به عنوان یک گوشی هوشمند برای عملیات نظامی یاد می گردد. همان طور که از اوصافش پیداست، این گوشی از لحاظ ظاهر و نوع کاربرانی که هدف گرفته است با سایر اعضای خانواده گلکسی S20 تفاوت هایی دارد.

گلکسی S20 Tactical Edition معرفی گردید؛ پرچم داری برای عملیات نظامی!

اما بر خلاف برندینگ نظامی که سامسونگ انجام داده، گلکسی S20 Tactical Edition در واقع همان گلکسی S20 استاندارد است که با چند ویژگی نرم افزاری اضافه و امکانات امنیتی در یک قاب سخت فراوری شده. از جمله مشخصات سخت افزاری این دستگاه می توان موارد زیر اشاره نمود:

  • نمایشگر 6.2 اینچی با پنل OLED
  • چیپست اسنپ دراگون 865
  • 12 گیگابایت حافظه رم
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • پشتیبانی از شبکه 5G
  • دوربین اصلی سه گانه

سامسونگ مدعی است گلکسی S20 Tactical Edition تمامی نیازهای خاص عملیات های نظامی را برآورده می نماید. این شرکت به بعضی از ویژگی های خاص گوشی جدیدش اشاره نموده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم: یکی از ویژگی های جالب این گوشی حالت Night-Vision یا همان دید در شب آن است که به کاربر اجازه می دهد در زمان استفاده از عینک های دید در شب بتواند صفحه نمایش را خاموش کند تا دچار مشکل بینایی ناشی از تابش نور نمایشگر نشود. مورد بعدی به امکان باز کردن قفل گوشی با استفاده از سنسور اثر انگشت در زمانی است که گوشی در حالت افقی واقع شده است؛ ویژگی جالبی که سامسونگ می تواند آن را به سایر گوشی های هوشمندش نیز اضافه کند. علاوه بر این ها، حالت دیگری به نام Stealth Mode وجود دارد که اتصال LTE و تمامی ارتباطات رادیویی دستگاه را قطع می نماید تا کاربر کاملا غیر قابل ردیابی باشد، البته می توان گفت این مورد همان Airplane Mode است که با نامی جدید عرضه شده!

اما شاید جذاب ترین چیزی که سامسونگ برای کاربران نظامی به ارمغان آورده، استفاده از DeX باشد. این فناوری که چند سالی است در پرچم داران مختلف سامسونگ حضور دارد، به کاربر امکان می دهد تا با اتصال گوشی خود به یک نمایشگر، به حالتی شبیه به رایانه های دسکتاپ دسترسی پیدا کند. بنابراین، ماموران نظامی می توانند از گلکسی S20 Tactical Edition به عنوان رایانه اصلی خود استفاده و اطلاعات، گزارش ها، تمرین ها و نقشه های خود را با استفاده از آن تکمیل نمایند.

مانند سایر گوشی های کمپانی کره ای، این گوشی نیز از سیستم امنیتی Knox بهره می گیرد که به سیستم رمزنگاری دوگانه ای به نام DualDAR مجهز است و می تواند از اطلاعات حساس کاربران نظامی حفاظت کند. همان طور که از مشخصات این گوشی پیداست، نباید انتظار داشت سامسونگ آن را به صورت عمومی به بازار عرضه کند. گلکسی S20 Tactical Edition در سه ماهه سوم امسال میلادی در اختیار شرکای منتخب سامسونگ قرار خواهد گرفت، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1120

به "گلکسی S20 Tactical Edition معرفی گردید؛ پرچم داری برای عملیات نظامی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S20 Tactical Edition معرفی گردید؛ پرچم داری برای عملیات نظامی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید