تبادل نظر با سفیر ایتالیا درباره مسائل و ممنوع الخروجی استراماچونی

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در ایران ضمن بازدید از خبرنگاران، گفتگوی کوتاهی درباره وضعیت آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال و مشکلاتی که وی با آن در ایران دست به گریبان بود انجام داد.

تبادل نظر با سفیر ایتالیا درباره مسائل و ممنوع الخروجی استراماچونی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

استراماچونی بعد از بازی استقلال با فولاد قصد داشت به ایتالیا برود که به خاطر مسائل ویزا ممنوع الخروج شد و نتوانست برای دیدار با خانواده اش ایران را ترک کند. در همان زمان گفته می شد این مربی قصد داشته برای همواره استقلال را ترک کند و قید کار در این تیم را بزند. پرونه در واکنش به این موضوع به خبرنگاران، گفت: فکر نمی کنم که استراماچونی می خواست برای همواره به ایتالیا برگردد. به هر حال ایران کشور متفاوتی نسبت به ایتالیا است و او در حال وفق پیدا کردن با شرایط جدید بود.

سفیر ایتالیا در ایران ادامه داد: استراماچونی مربی بسیار خوب و مصممی است و می تواند برای استقلال مفید باشد.

پرونه در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل خروج از ایران استراماچونی برطرف شده است؟ تاکید نمود: فکر می کنم این مسائل حل شد. البته موضوع قابل توجهی هم نبود. این مسئله ممکن است برای هر فرد عادی هم رخ بدهد.

وی در مورد شرایط استراماچونی در ایران و اینکه آیا وی از زندگی در ایران مسرور و راضی است؟ اظهار کرد: استراماچونی خیلی با انگیزه است. او مردم ایران را خیلی دوست دارد وحمایت طرفداران استقلال را هم احساس می نماید.

سفیر ایتالیا در ایران درباره اینکه آیا استراماچونی همچنان به خاطر مسائل باشگاه و عدم جذب بازیکنان مدنظرش ناراحت است؟ گفت: در این باره چیزی نمی دانم و ایده ای ندارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 358

به "تبادل نظر با سفیر ایتالیا درباره مسائل و ممنوع الخروجی استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادل نظر با سفیر ایتالیا درباره مسائل و ممنوع الخروجی استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید