گزارش رسانه یونانی از ستاره های ایرانی پانیونیوس

به گزارش مجله گرافیک، یک رسانه یونانی به انتشار گزارشی از ستاره های ایرانی تیم پانیونیوس شامل کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی پرداخت.

گزارش رسانه یونانی از ستاره های ایرانی پانیونیوس

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت ورزشی CONTRA یونان، کریم انصاری فرد سال 2015 میلادی با پیراهن تیم پانیونیوس آتن در سوپر لیگ یونان نمایان شد و گل های بسیار مهمی به ثمر رساند. انصاری فرد با 15 گل زده در 51 بازی رسمی تیم پانیونیوس در مدت زمان 18 ماه مورد توجه المپیاکوس نهاده شد و با قرارداد 400 هزار یورویی راهی این تیم شد. او در فصل 2018 - 2017 هفده گل برای المپیاکوس زد و همراه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2018 رفت. انصاری فرد پس از بازگشت از روسیه دیگر نتوانست جایگاهی در المپیاکوس پیدا کند و به تیم ناتینگهام فارست انتقال یافت.

این رسانه یونانی سپس درباره احسان حاج صفی نیز نوشت: او در سال 2017 با قراردادی به مدت 2 سال پیراهن تیم پانیونیوس را بر تن کرد. احسان حاج صفی در جناح چپ دفاعی تیم پانیونیوس بسیار پیروز بازی کرد و در نهایت در ماه دسامبر به تیم المپیاکوس انتقال یافت. المپیاکوس برای جذب این بازیکن ایرانی 600 هزار یورو پرداخت کرد تا قراردادی به مدت 3.5 سال امضا کند. احسان حاج صفی پس از انجام 7 بازی در ترکیب المپیاکوس همانند کریم انصاری فرد به جام جهانی 2018 در روسیه رفت اما در فصل جدید به تیم تراکتورسازی در لیگ برتر ایران پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 205

به "گزارش رسانه یونانی از ستاره های ایرانی پانیونیوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رسانه یونانی از ستاره های ایرانی پانیونیوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید