کویت ویزا مسافران ورودی به این کشور را تا 9 ماه آینده تمدید نمی کند

به گزارش مجله گرافیک، وزارت کشور کویت گفت که به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، قصد دادن ویزا مجدد به مسافرانی که پیشتر وارد این کشور شده و دو بار اقامت خود را تمدید کرده اند را تا 9 ماه آینده ندارد.

کویت ویزا مسافران ورودی به این کشور را تا 9 ماه آینده تمدید نمی کند

به گزارش امروز (دوشنبه) پایگاه خبری الخلیج الجدید، بر اساس اعلام این وزارتخانه ویزاهایی که تا به امروز 3 بار برای اقامت در این کویت تمدید شده است را تا 9 ماه دیگر تمدید نخواهد کرد و از مسافران خواست تا قبل از نیمه شب امشب این کشور را ترک کنند و در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه خواهند شد.

یک منبع امنیتی در وزارت کشور کویت گفت که تقریباً 130 هزار متخلف از قانون اقامت و کسانی که اقامت آنها در اول ژانویه (12 خرداد)2020 و قبل از آن منقضی شده بودند، می توانند از مهلت مقرر استفاده کنند.

این محدودیت به متخلفین اجازه می دهد ضمن پرداخت جریمه هایی که هنوز پرداخت نکرده اند، شرایط خود را در کویت معین کنند و یا با پرداخت جریمه به کشورشان بازگردند، بدون اینکه به مراجع قانونی ارجاع داده شوند.

این منبع که الخلیج الجدید به نام وی اشاره نکرده، افزود: این دوره آخرین مهلتی است که وزارت کشور کویت مجموعه ای از اقدامات امنیتی را برای تعقیب و اخراج متخلفان به کار می گیرد و نام آنها در لیست افرادی که اجازه ورود به این کشور را دیگر ندارند، ثبت خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که متخلفان یا شرایط خود را اصلاح و یا کویت را ترک کنند تا دوباره بتوانند به این کشور بازگردند.

این منبع امنیتی شرح داد: کسانی که ویزا اقامت در کویت را دارند و مهلت اقامت آنها تا روز دوشنبه تمدید شده، باید قبل از نیمه شب دوشنبه این کشور را ترک کنند و پس از مهلت مقرر مجبور به پرداخت جریمه به میزان دو دینار (واحدپول کویت) در روز خواهند بود.

دولت کویت در پی شیوع ویروس کرونا، اقدامات سختگیرانه ای برای سفر به این کشور و نیز صدور اقامت به اتباع خارجی در پیش گرفته است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1446

به "کویت ویزا مسافران ورودی به این کشور را تا 9 ماه آینده تمدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت ویزا مسافران ورودی به این کشور را تا 9 ماه آینده تمدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید