کلانتری: جلوی استقلال با 11 نفر دفاع نکردیم، یزدانی را به دیده منت قبول می کنیم!

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی به همین مسئله راضی است که تیمش مقابل استقلال فقط دفاع نکرده است.

کلانتری: جلوی استقلال با 11 نفر دفاع نکردیم، یزدانی را به دیده منت قبول می کنیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی کلانتری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: من در نشست قبل از بازی هم گفته بودم که می خواهیم مقابل استقلال شجاعانه و جسورانه بازی کنیم. امروز تیمی نبودیم که بخواهیم با 11 نفر دفاع کنیم. از اول بازی سعی کردیم پرس کنیم و جلوی بازی سازی از خط دفاع استقلال را بگیریم.

وی ادامه داد: کوشش زیادی کردیم و این نوع بازی هم توان زیادی می خواست و سعی کردیم با تعویض خلاءهای به وجود آمده را پر کنیم. استقلال در دو نیمه موقعیت هایی داشت و ما هم روی ضدحملات موقعیت داشتیم. روی گلی هم که دریافت کردیم در شرایط بازی بود و نمی توانم از بازیکنم ایراد بگیرم که اشتباه کرد. این اشتباهات در بازی رخ می دهد. در صحنه ای هم که در دقایق آخر بازی موقعیت گل را از دست دادیم من روی جوانی بازیکنم می گذارم که خوب تجزیه و تحلیل نکرد. در کل کوشش بازیکنانم ستودنی بود.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی درباره داوری ملاقات با استقلال اعلام نمود: داور هم خیلی خوب قضاوت کرد و در یک صحنه هم من فکر می کردم پنالتی باید به نفع ما می گرفت داور درست تصمیم گرفت و پنالتی نبود. ما باید بیشتر کار کنیم. ما تا خاتمه لیگ جنگ داریم تا جایگاه مان را بهتر کنیم.

کلانتری درباره حضور یزدانی در فجر سپاسی گفت: من در این مورد صحبت نمی کنم، چون واقعاً به علت حواشی زیاد این مدت، تمرکز ندارم. نه وقت نموده ام و نه در پی این مسائل بودم که ببینم شرایط این بازیکن چگونه است. هر بازیکنی که به تیم ما منتقل گردد و بتواند به فجر یاری کند ما به دیده منت قبول می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2121

به "کلانتری: جلوی استقلال با 11 نفر دفاع نکردیم، یزدانی را به دیده منت قبول می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: جلوی استقلال با 11 نفر دفاع نکردیم، یزدانی را به دیده منت قبول می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید