کرونا بار دیگر اسپانیا را به دردسر انداخت

به گزارش مجله گرافیک، ایرنا نوشت: با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در اسپانیا، میزان مبتلایان در این کشور طی ماه گذشته هشت برابر شده و به بیش از سه هزار مبتلا در یک روز رسیده است.

کرونا بار دیگر اسپانیا را به دردسر انداخت

نشریه اسپانیایی اِل موندو در تازه ترین گزارش خود، از اوج گیری شیوع ویروس کرونا با بیش از سه هزار مبتلا در یک روز خبر داد.

شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا در اسپانیا و اوج گیری دوباره کووید 19، همچنین مسائل هماهنگی بین وزارت بهداشت و جوامع خودمختار، دولت این کشور را ناگزیر از ایجاد دبیرخانه دولتی بهداشت کرد. دبیرخانه جدید که هنوز معین نیست چه کسی مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت، مسئولیت دارد تا در ارتباط مستقیم با مشاوران بهداشتی، به شکل اساسی هماهنگی و همکاری لازم بین بخش های دولتی بهداشتی را فراهم آورد.

این نشریه در گزارش روز شنبه خود نوشت: میزان مبتلایان روزانه در اسپانیا طی ماه گذشته، هشت برابر شده است و از 388 نفر به بیش از 3000 نفر رسیده است.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت این کشور، در 24 ساعت گذشته، بالغ بر 288 هزار و 522 نفر و مرگ و میر ناشی از آن در یک روز بیش از 31 نفر اعلام شده است.

براساس به روز رسانی تارنمای وردمترز، تا به امروز بیش از 28 هزار نفر در اسپانیا از کرونا جان باخته اند و شمار مبتلایان کشور 335 هزار و 602 نفر می باشد.

شمار کل مبتلایان جهان بیش از 18 میلیون نفر بوده و شمار فوتی های ثبت شده بالغ بر 693 هزار نفر اعلام شده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1258

به "کرونا بار دیگر اسپانیا را به دردسر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بار دیگر اسپانیا را به دردسر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید