کاپلو: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایتالیا را نپذیرفتم

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی روسیه خاطرنشان کرد برنامه ای برای دریافت جای چزاره پراندلی روی نیمکت آتزوری ندارد.

کاپلو: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایتالیا را نپذیرفتم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فابیو کاپلو شایعات مطرح شده در این خصوص که او گزینه بعدی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای راهنمایی تیم ملی فوتبال این کشور است را رد کرد. نام کاپلو که در حال حاضر راهنمایی تیم ملی روسیه را بر عهده دارد، مدتی است که به عنوان جانشین چزاره پراندلی، سرمربی حال حاضر آتزوری سر زبان ها افتاده است اما خود او گفت فعلا برنامه ای برای مربیگری در تیم ملی کشورش ندارد.

کاپلو در گفت وگو با مترونیوز، در پاسخ به این سوال که آیا او بعد از جام جهانی 2014 راهنمایی تیم ملی ایتلیا را بر عهده خواهد گرفت، گفت: من روی نیمکت آتزوری؟ نه، ما قبلا درباره اش حرف زده ایم و پاسخ من هم منفی بوده است. من در حال حاضر کاملا روی کارم در روسیه تمرکز دارم و تا سال 2018 هم این روند ادامه دارد.

کاپلو در ادامه به جنجال های اخیر ماریو بالوتلی و محرومیت 3 جلسه ای او به خاطر توهین به داور بازی تیم های میلان و ناپولی اشاره نمود و گفت: نمی دانم که آیا او هرگزبالغ می گردد یا نه، اما امیدارم که این اتفاق رخ دهد. باید بگویم با استعدادترین بازیکنی که با او کار کردم، رونالدو (برزیلی) بود اگرچه زمانی که او در رئال مادرید بازی می کرد به آخرین روزهای حرفه بازیگری اش نزدیک شده بود. خوشبختانه من با بازیکنان بزرگ فراوانی کار نموده ام، مثلا فرانکو بارزی، پائولو مالدینی، مارکو فان باستن، رود گولیت، رائول و پردراگ میاتوویچ.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 290

به "کاپلو: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایتالیا را نپذیرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایتالیا را نپذیرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید