انتها همکاری بارسلونا با دو عضو کادر فنی پس از معرفی ژاوی به عنوان سرمربی نو

به گزارش مجله گرافیک، باشگاه بارسلونا پس از معارفه ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی نو این تیم، به همکاری اش با دو عضو کادر فنی خود سرانجام داد.

انتها همکاری بارسلونا با دو عضو کادر فنی پس از معرفی ژاوی به عنوان سرمربی نو

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا که روز گذشته (دوشنبه) در مراسمی رسمی در استادیوم نوکمپ، ژاوی هرناندس را به عنوان سرمربی تازه خود معرفی کرد، بلافاصله دست به تغییراتی در کادر فنی این تیم زد. بر اساس گزارش رادیو کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا اقدام به کنار گذاشتن آلبرت روکا مربی بدنساز و خوانخو برائو فیزیوتراپیست از کادرفنی این تیم نموده است. بارسلونا در حال حاضر 11 مصدوم دارد و همین موضوع سبب شده تا ژاوی در همین بدو بازگشتش به این تیم به عنوان سرمربی مصمم به ایجاد تغییراتی در این دو پست حساس گردد.

پیش از این گفته شده بود که یکی از شروط ژاوی برای قبول سرمربیگری بارسلونا این است که با کادرفنی مورد اعتماد خودش کار را در این تیم شروع کند که شامل اسکار هرناندس (برادرش) و سرخیو آلگره می گردد. ژاوی می خواهد بدنساز، فیزیوتراپیست (کارلس نوگوئیرا) و سه استعدادیاب را کنار خود داشته باشد که همگی در السد او را همراهی می کردند.

این مربی 41 ساله بعلاوه از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته تا استخدام مجدد دکتر ریکارد پرونا را در اولویت های خود قرار دهند، کسی که پیش از این در بارسلونا فعالیت داشته و در حال حاضر در تیم الشارجه امارات مشغول به کار است، اما بعید به نظر می رسد که به این زودی بتواند به کادرفنی ژاوی ملحق گردد.

بعلاوه طبق اخبار منتشرشده؛ مدیران باشگاه بارسلونا از همین حالا در حال برنامه ریزی برای فصل آینده هستند و به این منظور در حال آنالیز گزینه برپایی اردوی پیش فصل در کشور استرالیا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2009

به "انتها همکاری بارسلونا با دو عضو کادر فنی پس از معرفی ژاوی به عنوان سرمربی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها همکاری بارسلونا با دو عضو کادر فنی پس از معرفی ژاوی به عنوان سرمربی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید