شرایط نامشخص سرمربی هنگ کنگ در آستانه رویارویی با ایران

به گزارش مجله گرافیک، قرارداد سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در آستانه بازی با ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 با شرایط مبهمی روبرو شده است.

شرایط نامشخص سرمربی هنگ کنگ در آستانه رویارویی با ایران

با سفر ارزان به چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت هنگ گنگ، قرارداد میکسو پاتلاینن با تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در ماه مارس انتها می یابد و این سرمربی فنلاندی شرایط نامشخصی برای 2 بازی پیش روی این تیم برابر تیم های ملی ایران و عراق خواهد داشت. البته فدراسیون فوتبال هنگ کنگ ابراز امیدواری نموده تا با تمدید قرارداد میکسو پاتلاینن بتواند برنامه 5 ساله دوم خود را پیش ببرد.

میکسو پاتلاینن نیز در این رابطه گفت: امیدوارم در تیم ملی فوتبال هنگ هنگ بمانم و چالش های آینده مرا ترغیب به این کار می نماید. دوست دارم با بازیکنانی که گردهم آورده ام کار کنم و شاهد پیشرفت آنها باشم.

یک عضو فدراسیون فوتبال هنگ کنگ نیز گفت: قرارداد میکسو پاتلاینن به زودی انتها می یابد و امیدوارم او تیم ملی فوتبال هنگ کنگ را ترک نکند. او کارهای قابل ستایشی انجام داده و نتایج خوبی با بازیکنان جوان به دست آورد.

تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در هفته ششم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در گروه C آسیا روز 7 فروردین 1399 میزبان ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 745

به "شرایط نامشخص سرمربی هنگ کنگ در آستانه رویارویی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامشخص سرمربی هنگ کنگ در آستانه رویارویی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید