واکنش محمد بن سلمان به سخنان تحقیر آمیز ترامپ: دوست خوب هم حرف های خوب میزند،هم حرف های بد

به گزارش مجله گرافیک، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ گفت ما با پول مان تسلیحات می خریم ولی در برابر امنیت مان هیچ پولی پرداخت نخواهیم کرد. وی در واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر این که حکومت عربستان بدون حمایت آمریکا دو هفته هم باقی نمی ماند گفت عاشق کار با ترامپ هستم.

واکنش محمد بن سلمان به سخنان تحقیر آمیز ترامپ: دوست خوب هم حرف های خوب میزند،هم حرف های بد

ولیعهد عربستان گفت کشورش کوشش می نماید مقامات کویت را برای گفت و گو درباره مسائل حاکمیتی متقاعد کند و در عین حال تا وقتی که این مساله حل گردد به فراوری نفت ادامه می دهد.بن سلمان گفت جناح حاکم کویت پیشنهاد عربستان را برای از سرگیری فراوری در منطقه بی طرف پذیرفته است.وی همچنین با اشاره به اختلاف مرزی با کویت اضافه نمود امکان ندارد یک مساله 50 ساله در عرض چند هفته حل گردد.

ولیعهد عربستان گفت کشورش در حال حاضر 10 میلیون و 700 هزار بشکه نفت در روز فراوری می نماید و اگر بازار احتیاج داشته باشد می تواند یک میلیون و سیصد هزار بشکه دیگر هم فراوری کند.وی تاکید نمود عربستان می تواند با سرمایه گذاری بیشتر 12 میلیون بشکه نفت در روز فراوری کندو همچنین متحدان ما ظرفیت فراوری نفت مازاد دارند.ولیعهد عربستان گفت قیمت بالای نفت در ماه گذشته میلادی به خاطر ایران نبود بلکه بیشتر به خاطر رخدادهای کانادا، مکزیک، لیبی، ونزوئلا و دیگر کشورها بوده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 616

به "واکنش محمد بن سلمان به سخنان تحقیر آمیز ترامپ: دوست خوب هم حرف های خوب میزند،هم حرف های بد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محمد بن سلمان به سخنان تحقیر آمیز ترامپ: دوست خوب هم حرف های خوب میزند،هم حرف های بد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید