هشدار تامین اجتماعی به بیمه شدگان: برای ارائه خدمات تماس تلفنی نمی گیریم

به گزارش مجله گرافیک، علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل کارت هوشمند درمان، کارت بیمه طلائی و کارت تکمیلی درمان با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی گردد، متاسفانه در بعضی مواقع شاهد فریب بعضی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.

هشدار تامین اجتماعی به بیمه شدگان: برای ارائه خدمات تماس تلفنی نمی گیریم

به گزارش خبرنگاران، بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست می گردد، توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی گردد.

تنها دریافتی سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شدگان حق بیمه ماهیانه است که با سازوکار تعیین و به وسیله مجاری قانونی انجام می گردد و درگاه های رسمی پرداخت حق بیمه نیز به وسیله سایت رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir در دسترس واقع شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن 1420 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 827

به "هشدار تامین اجتماعی به بیمه شدگان: برای ارائه خدمات تماس تلفنی نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تامین اجتماعی به بیمه شدگان: برای ارائه خدمات تماس تلفنی نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید