نگرانی عمومی در دنیا ؛ واکسن آکسفورد به دلیل خطا متوقف شد

به گزارش مجله گرافیک، خبرهای خوبی از معتبرترین واکسن کرونایی که تا امروز درباره ساخت آن قطعی به نظر می رسید به گوش نمی رسد.

نگرانی عمومی در دنیا ؛ واکسن آکسفورد به دلیل خطا متوقف شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران ، آزمایشات مرحله آخر واکسن کرونا فراوری شده توسط شرکت داروسازی آستارازینیکا و دانشگاه آکسفورد به دلیل یک خطا متوقف شده است. این واکسن را دانشگاه آکسفورد ساخته و شرکت بزرگ داروسازی قرار بوده آن را فراوری کند. یک رویداد نامطلوب جدی در آزمایش انسانی و مرحله آخر این واکسن گزارش شده است. معین نیست که چه اتفاقی برای افراد داوطلب افتاده است ، اما یک رویداد نامطلوب اگر به بستری شدن در بیمارستان ، تهدید کننده زندگی یا کشنده باشد جدی تلقی می گردد و فرآیند ساخت واکسن متوقف خواهد شد.

همچنین استات نیوز گزارش داد یک فرد داوطلب دریافت واکسن پس از ترزیق به شدت واکنش های بدنی نشان داده که انتظار می رود فرد بهبود یابد اما اطلاعات بیشتری در خصوص هویت وی در دست نیست. با این فرآیند به نظر نمی رسد آزمایشات انسانی و مرحله آخر آکسفورد انجام گردد اما باز هم معین نیست که سران آکسفورد و آسترازینیکا خواستار ادامه آزمایش هستند یا خیر.

سازمان دنیای بهداشت امید خود را بر روی آکسفورد و واکسن آن گذشته بود. واکسن آکسفورد معتبرترین واکسنی به شمار می رفت که در دنیا ساخته شده است و اکنون با توجه به این اتفاقات نگرانی عمومی در دنیا با توجه به شیوع بیشتر کرونا به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: آخرین یافته ها درباره عمر ویروس کرونا بر روی سطوح (+جدول)

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1307

به "نگرانی عمومی در دنیا ؛ واکسن آکسفورد به دلیل خطا متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی عمومی در دنیا ؛ واکسن آکسفورد به دلیل خطا متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید