نخست وزیر ترکیه با همتای ویتنامی خود دیدار کرد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، بنعلی ایلدریم نخست وزیر ترکیه امروز چهارشنبه در کنفرانس مشترک خبری با نگوین سوان فوک نخست وزیر ویتنام در ساختمان نخست وزیری در هانوی پایتخت این کشور گفت: به آسانی می توانیم حجم تجارت دو کشور را تا سال 2020 به 4 میلیارد دلار برسانیم؛ چرا که در این زمینه بسترهای لازم وجود دارد.

نخست وزیر ترکیه با همتای ویتنامی خود دیدار کرد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

نخست وزیر ترکیه در این خصوص گفت: در ویتنام، در این منطقه از خاور دور طی سال های اخیر توسعه های بسیار مهمی صورت می گیرد. ویتنام نیز مانند ترکیه کشوری در حال توسعه و پویا است. دو کشور نقاط تشابه زیادی دارند.

وی ادامه داد: از بابت اینکه نخستین نخست وزیر ترکیه هستم که از ویتنام بازدید می نماید بسیار مسرورم. از دیدار با نخست وزیر ویتنام در آینده نزدیک در ترکیه نیز بسیار مسرور خواهیم شد.

لازم به ذکر است پیش از این نشست خبری 3 توافقنامه همکاری در زمینه های مالی، گمرک و استانداردها با حضور نخست وزیران دو کشور به امضا رسید.

توافقنامه مالی در زمینه های مناطق آزاد تجاری، مناطق صادرات، مناطق مالی و مناطق ویژه مالی به امضای نهاد زیبکچی وزیر امور مالی ترکیه و نگوین چی دانگ وزیر برنامه ریزی و سرمایه گذاری ویتنام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 482

به "نخست وزیر ترکیه با همتای ویتنامی خود دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ترکیه با همتای ویتنامی خود دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید