نجاری: دنبال یک شهر سفید هستیم تا از تیر ماه اردوها را شروع کنیم، فقط در یک رویداد دیگر فرصت کسب سهمیه المپیک را داریم

به گزارش مجله گرافیک، مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: دنبال یک شهر سفید هستیم که خوابگاه و زمین داشته باشد تا از تیر ماه اردوها را در آنجا آغاز کنیم.

نجاری: دنبال یک شهر سفید هستیم تا از تیر ماه اردوها را شروع کنیم، فقط در یک رویداد دیگر فرصت کسب سهمیه المپیک را داریم

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد زمان آغاز اردوی کمانداران گفت: با توجه به اینکه محل اصلی تمرینات و اردوهای تیراندازی با کمان تهران است، می خواستیم از 17 خرداد ماه اردوها را آغاز کنیم ولی شرایط شیوع کرونا دوباره بد شد و فعلا کسانی که تهرانی هستند با برنامه ریزی مربیان به صورت پاره وقت در آزادی می توانند تمرینات خود را آغاز نمایند.

وی در ادامه اضافه نمود: دنبال یک شهر سفید هستیم که خوابگاه و زمین داشته باشد تا از تیر ماه اردوها را در آنجا آغاز کنیم.

مدیر تیم های ملی کشورمان در مورد احتمال برگزاری اردوها در جزیره کیش گفت: کیش فعلا هوای گرمی دارد و و برگزاری اردو در آنجا برای کمانداران راندمان خوبی ندارد باید منطقه ای را انتخاب کنیم که به لحاظ آب و هوایی در تابستان شرایط مناسبی داشته باشد.

نجاری توضیح داد: برنامه مسابقات سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان توسط فدراسیون دنیای اعلام شده است. ما فقط در یک رویداد دیگر فرصت کسب سهمیه المپیک را داریم و تاریخ آن خرداد ماه 1400 اعلام شده است. ما باید خرداد ماه در مسابقات جام دنیای در فرانسه شرکت کنیم. این مسابقه همان مسابقاتی است که قرار بود خرداد ماه سال جاری در آلمان برگزار گردد که زمان جدید آن اعلام شد.

وی تاکید نمود: فعلا به جز مسابقات سهمیه المپیک هیچ رویداد دیگری توسط فدراسیون دنیای اعلام نشده است. آنها بیان کردند هر موقع شرایط عادی شد دو ماه زودتر زمان و مکان آن را تعیین می کنیم.

نجاری در مورد یاری فدراسیون دنیای به کمانداران گفت: فدراسیون دنیای بیان کرد که یاریی را به کمانداران سراسر دنیا خواهد نمود اما شرایطی دارد. اول اینکه ورزشکارانی که در جام دنیای 2018 و 2019 یا قهرمانی دنیا شرکت کردند می توانند فرم درخواست را پر نمایند. آنها باید درآمد و ضرر خود را اعلام نمایند و بعد از آنالیز، اسامی نفرات را در سایت دنیای اعلام می نمایند. شرایط سنی برای دریافت این یاری بالای 18 سال داست. حداکثر تا سقف 3500 دلار به ورزشکاران پرداخت می گردد. یک سری از ورزشکاران ما هم این فرم را پر کردند و منتظر اعلام اسامی هستیم.

مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان کشورمان در مورد تمرینات و مربی زهرا نعمتی گفت: زهرا نعمتی با شرایطی که پارالمپیک گفته و وی ورزشکار طلایی است، می تواند در شهر سفید اردو بزند و ما نیز دنبال برگزاری اردو برای وی هستیم. همچنین در حال پیگیری مربی برای او هستیم ولی با شرایطی که کرونا ایجاد نموده کار سخت است. بحث سرمربی را پارالمپیک مصوب نموده و ما هم پیگیر آن هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1156

به "نجاری: دنبال یک شهر سفید هستیم تا از تیر ماه اردوها را شروع کنیم، فقط در یک رویداد دیگر فرصت کسب سهمیه المپیک را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: دنبال یک شهر سفید هستیم تا از تیر ماه اردوها را شروع کنیم، فقط در یک رویداد دیگر فرصت کسب سهمیه المپیک را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید