نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به روحانی

به گزارش مجله گرافیک، رئیس سازمان نظام پزشکی طی نامه ای به رئیس جمهور، هرگونه تعجیل در بازگشایی غیرضروری و غیر قابل کنترل مکان های تجمعی از قبیل اماکن مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و... را موجب گسترش بیماری و آسیب جان و سلامت مردم و هدر رفتن زحمات گذشته و فرسودگی کادر درمانی کشور خواند.

نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به روحانی

به گزارش ایسنا، متن نامه دکتر محمدرضا ظفرقندی به شرح زیر است:

ضمن تشکر و تقدیر از زحمات ارزشمند دولت محترم در ساماندهی امور و حل معضلات ناشی از پاندمی بیماری کووید19، از آنجا که این روزها پیشنهادات مختلفی جهت بازگشایی بعضی از مکان ها و فعالیت ها به جنابعالی و ستاد ملی مدیریت این بیماری عرضه می شود و یقینا تصمیم ها و سیاست گذاری های کلان و تاریخی ستاد ملی تاثیر قطعی و حیاتی بر هدف اصلی و انسانی اولویت حفظ جان و سلامت مردم و انسان ها بر همه امور دیگر خواهد داشت، به عنوان نماینده جامعه خدوم پزشکی کشور به استحضار می رساند با توجه به شرایط اپیدمیولوژیک کنونی بیماری در کشور و بر اساسا اصول مسلم علمی و تجربیات جهانی، هرگونه تعجیل در بازگشایی غیرضروری و غیر قابل کنترل مکان های تجمعی از قبیل اماکن مذهبی، مدارس، دانشگاه ها و... موجب گسترش بیماری و آسیب جان و سلامت مردم و هدر رفتن زحمات گذشته و فرسودگی کادر درمانی کشور خواهد شد.

یقینا توجه و تبیین دو اصل مهم حدود ضرورت های قطعی در بازگشایی اماکن و مراکز و نیز امکان نظارت اجرایی و کنترل اصول بهداشتی فعالیت ها در آن مراکز در سیاست گذاری و اتخاذ تصمیم مستقل و علمی و با رعایت مصالح و اولویت مقوله سلامت مردم توسط آن استاد محترم مدنظر و عمل قرار خواهد گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1066

به "نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه رئیس سازمان نظام پزشکی به روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید