موفقیت ماهشهر در گذر از پیک اول کرونا

به گزارش مجله گرافیک، فرماندار ماهشهر گفت: در پیک اول، شهرستان بندر ماهشهر به لحاظ کنترل شیوع ویروس کووید 19 به پیروزیت دست یافت و از پیروز ترین شهرستان ها در سطح استان بود.

موفقیت ماهشهر در گذر از پیک اول کرونا

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: طی پشتیبانی و تعامل صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، صنعت پتروشیمی منطقه و خیرین در پیک اول، شهرستان به لحاظ کنترل شیوع ویروس کرونا به موفقیت دست یافت و از بهترین شهرستان ها در سطح استان بود.

او با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حاضر نشدن در مراسم ها، افزود: انتظار می رود این تعامل و همدلی و همکاری با همه بخش های درمانی سطح شهرستان ادامه یابد.

شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر ضمن ارائه گزارشی از شرایط تخت های بستری و امکانات و تجهیزات موجود، خواستار توجه ویژه به این امر شد.

او گفت: ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از حوزه سلامت و تقسیم تخت های بیمارستان های سطح شهرستان در قالب 4 سناریوی مختلف، جهت سرویس دهی به بیماران کووید 19، تصمیماتی اتخاذ شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1329

به "موفقیت ماهشهر در گذر از پیک اول کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت ماهشهر در گذر از پیک اول کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید