موسوی: مجیدی گفت هر وقت استراماچونی بازگردد، از استقلال می رود، با هدف یاری آمده ام

به گزارش مجله گرافیک، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی از خودگذشتگی کرد و گفت هر وقت که استراماچونی بازگردد، از استقلال کنار می کشد.

موسوی: مجیدی گفت هر وقت استراماچونی بازگردد، از استقلال می رود، با هدف یاری آمده ام

عبدالرضا موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ما ایرانی ها وظیفه داریم نشاط را به جامعه برگردانیم و دست به دست هم داده و مسائل را حل کنیم. وزیر ورزش و جوانان از من خواست به استقلال یاری کنم. استقلال بحرانی دارد که امروز هر یاریی از دستم بربیاید، دریغ نخواهم کرد.

وی اضافه نمود: وزیر ورزش از من پرسید که می توانم به استقلال یاری کنم و من هم چشم گفتم و آمدم. امیدوارم استقلال به ریل قهرمانی برگردد و مسائل حل گردد. ما همچنین دوست داریم مسائل پرسپولیس نیز حل شده و کالدرون برگردد تا استقلال و پرسپولیس قوی شوند، اگر چه این دو با هم رقیب هستند. من با هدف یاری به استقلال آمده ام.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان گفت: مجیدی در استقلال بزرگ شده و سرمایه باشگاه است. او اواخر فصل گذشته نیز سرمربی استقلال شد و نتایج خوبی کسب کرد. من نمی توانم در مسائل فنی دخالتی داشته باشم، اما در ماجرای استراماچونی اعلام کردم که هر یاریی از دستم بربیاید، انجام می دهم. استراماچونی یک روز در هتلی در کیش میهمان ما بود و با هم آشنا شده بودیم. من به وسیله وکیل ایتالیایی به او پیام داده بودم که با ارتباط دغدغه هایش حل گردد.

موسوی اعلام کرد: مجیدی روراست بود و دیدم که با عشق و علاقه به استقلال صحبت می نماید. او گفت هر زمان که استراماچونی برگردد، از این تیم می رود. مجیدی گفت استقلال خانه اش است. واقعاً آدم لذت می برد که جوان صاحب نامی همچون او از خودگذشتگی می نماید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به بازگشت استراماچونی دارد که صحبت از یاری برای بازگشت او می نماید؟ بیان کرد: باشگاه استقلال باید تکلیف را امروز تعیین می کرد تا کارها پیش برود، به همین خاطر با مجیدی صحبت کردیم و تمرینات نیز قرار است از یکشنبه هفته آینده آغاز گردد. وظیفه من یاری کردن است. من نه آدم سیاسی هستم نه چیز دیگری، دوست دارم صاف و ساده حرف هایم را بزنم. منتظر احکام خودمان از وزیر ورزش هستیم تا کارها را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 767

به "موسوی: مجیدی گفت هر وقت استراماچونی بازگردد، از استقلال می رود، با هدف یاری آمده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: مجیدی گفت هر وقت استراماچونی بازگردد، از استقلال می رود، با هدف یاری آمده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید