منچستریونایتد پروژه تمدید قرارداد پوگبا را کلید زد

به گزارش مجله گرافیک، باشگاه منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد هافبک فرانسوی خود است.

منچستریونایتد پروژه تمدید قرارداد پوگبا را کلید زد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا در این تابستان در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن بیان کرد که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه اش به ترک اولدترافورد سخن گفت اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که پیروز شد ستاره خط میانی خود را حفظ کند و با قیمت بالایی (180 میلیون پوند) که روی این هافبک فرانسوی گذاشت، دست باشگاه هایی همچون رئال مادرید و یوونتوس را از جذب وی کوتاه گذاشت. اکنون خبر می رسد که مدیران این باشگاه انگلیسی پس از تمدید قرارداد داوید دخه آ و ویکتور لیندلوف در فکر تمدید قرارداد پوگبا 26 ساله هستند.

نشریه تایمز انگلیس در شماره امروز (سه شنبه) خود گزارش داد باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود برای تمدید قرارداد پوگبا را شروع نموده است. طبق این گزارش مدیران این باشگاه مذاکرات اولیه خود را با هافبک فرانسوی خود را شروع نموده اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ ترغیب نمایند. پل پوگبا 26 ساله دو سال دیگر از قرارداد فعلی اش با منچستریونایتد باقی مانده است، این در حالی است که این قرارداد قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را هم دارد اما مدیران من یونایتد در پی حفظ طولانی مدت تر این بازیکن هستند.

تایمز در بخش دیگری از گزارش خود به این مورد اشاره نموده که متقاعد کردن پوگبا برای تمدید قراردادش با توجه به اینکه منچستریونایتد این فصل در لیگ قهرمانان نیست، کار دشواری است، اما مدیران این باشگاه قصد دارند به این هافبک فرانسوی تضمین دهند که در مرکز برنامه های تاکتیکی سولسشایر جای خواهد داشت و باشگاه می تواند با جذب بازیکنان جدید به منظور تقویت تیم، او را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

باشگاه منچستریونایتد که در این تابستان آرون وان بیساکا، دنیل جیمز و هری مگوایر را به ترکیب شیاطین سرخ افزود، روز گذشته (دوشنبه) به طور رسمی بیان کرد میخواهد سرمایه گذاری بیشتری در نقل وانتقالات به منظور بازگرداندن من یونایتد به جایگاهی که به آن تعلق دارد، انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 389

به "منچستریونایتد پروژه تمدید قرارداد پوگبا را کلید زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد پروژه تمدید قرارداد پوگبا را کلید زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید