معاون وزیر نیرو: عملیات آبرسانی از دریای عمان به دهه فجر نمی رسد

به گزارش مجله گرافیک، معاون آب و آبفای وزیر نیرو به خبرنگاران اطلاع داد: پروژه آبرسانی از دریای عمان به سه استان شرقی کشور در دهه فجر شروع نخواهد شد.

معاون وزیر نیرو: عملیات آبرسانی از دریای عمان به دهه فجر نمی رسد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

محمد تقی خامسی در گفت وگو با خبرنگاران در چابهار گفت: منابع آبی کشورها از قبیل آب سطحی، آب زیرزمینی و آب دریا هست که ما برای جلب سرمایه گذار به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برداشت آب از دریا را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون وزیر نیرو اضافه کرد: قرار است به این استان از دریا آب تخصیص داده گردد و موارد ابلاغ شده و در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مصارف شان به تصویب رسیده است.

خامسی ادامه داد: هم اکنون مطالعات شروع شده است شامل مطالعات فنی، مطالعات زیست محیطی و مطالعات اقتصادی که مهمتر از همه است و باید در اینجا مدل اقتصادی ارائه گردد و مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی توضیح داد: دولت هیچ مداخله ای در مسائل اقتصادی این طرح ها نخواهد داشت و بعد از انجام کارهای اولیه این طرح ها برای تصویب به وزارت نیرو ارسال خواهد شد.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: قطعا تا دهه فجر این اتفاقات نخواهد افتاد و شروع این پروژه به بعد از دهه فجر موکول خواهد شد.

395، ع

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 787

به "معاون وزیر نیرو: عملیات آبرسانی از دریای عمان به دهه فجر نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر نیرو: عملیات آبرسانی از دریای عمان به دهه فجر نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید