مشتریان آپارتمان های تا یک میلیارد تومان

به گزارش مجله گرافیک، بازه قیمتی 800 میلیون تا یک میلیارد تومانی در بازار مسکن برای متقاضیان تبدیل به احسن آپارتمان، قیمت مناسب به شمار می آید.

مشتریان آپارتمان های تا یک میلیارد تومان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش، در این بازه قیمتی جست وجوی آپارتمان نوساز متوسط متراژ در اغلب مناطق مصرفی پایتخت با سطوح فعلی قیمت ها تقریبا غیرممکن است، اما آپارتمان های تا 10 سال ساخت در مناطق متوسط رو به پایین و آپارتمان های قدیمی تر در مناطق متوسط رو به بالا در این بازه قیمتی عرضه شده اند که می تواند توسط متقاضیان تبدیل به احسن آپارتمان انتخاب گردد.

یک گروه از متقاضیان تبدیل به احسن کسانی هستند که قصد دارند از آپارتمان های نقلی به آپارتمان های دو خوابه نقل مکان نمایند. این افراد عموما در آپارتمان های حول و حوش 500میلیون تومانی یا قدری ارزان تر و گران تر از این زندگی می نمایند و قصد دارند به شکل همزمان نسبت به فروش آپارتمان فعلی و خرید آپارتمان بزرگ تر اقدام نمایند.

به گفته واسطه های ملکی بودجه عمده این خریداران بین 300 تا 500 میلیون تومان بیشتر از رقمی است که از فروش خانه خود به دست می آورند و در نتیجه آن ها در جست وجوی آپارتمان های تا یک میلیارد تومان هستند. در بازار کنونی آپارتمان های تا یک میلیارد تومان حتی در مناطق برخوردار و لوکس همچون منطقه 3 و بعضا حتی منطقه یک قابل جست وجو است، اما مساله این است که این آپارتمان ها نقلی هستند و ضمن کسری امکانات، عموما به واسطه متراژ کوچک برای تبدیل به احسنی ها انتخاب مناسبی به شمار نمی آیند.

از این رو این گروه از متقاضیان مسکن باید در بازار کم رونق فعلی جست وجوی خود را در مناطق مرکزی و نیز بعضی از محله های مناطق شرقی و غربی تهران متمرکز نمایند تا گزینه ای که به لحاظ متراژ نسبت به خانه قبلی رجحان داشته باشد، بیابند.

منبع:دنیای اقتصاد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 713

به "مشتریان آپارتمان های تا یک میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتریان آپارتمان های تا یک میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید