تور روسیه ارزان: مذاکرات روسیه و آمریکا بر سر تسلیحات هسته ای نتیجه بخش بوده است

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه از نتایج مثبت مذاکرات میان مسکو و واشنگتن بر سر ایجاد ثبات و دستیابی به بعضی توافقات میان دو طرف در مورد تسلیحات موشکی و استراتژیک اطلاع داد.

تور روسیه ارزان: مذاکرات روسیه و آمریکا بر سر تسلیحات هسته ای نتیجه بخش بوده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، ریابکوف در این خصوص گفت: برای بازگشت گفتگوی روسیه و آمریکا در این زمینه به مسیری پایدار و بعلاوه برای دستیابی به نتایج ملموس تازهی که امنیت ملی و ثبات استراتژیک در دنیا را تقویت می نماید، کوشش قابل توجهی ضروری است.

وی بعلاوه تاکید نمود: به همین دلیل، دور دوم مذاکرات میان نهادهای مربوطه روسیه و آمریکا در ماه سپتامبر (ماه گذشته میلادی) در ژنو انجام شد.

معاون وزیر خارجه روسیه در مورد ویژگی های پیمان استارت تازه میان آمریکا و روسیه گفت: استارت تازه حفظ و عملکرد بهتر ثبات استراتژیک را تضمین خواهد نمود.

گفتنی است پیمان استارت تازه، در سال 2010 میان آمریکا و روسیه به امضا رسیده و در فوریه امسال میلادی، این توافق برای 5 سال دیگر میان دو طرف تمدید شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1936

به "تور روسیه ارزان: مذاکرات روسیه و آمریکا بر سر تسلیحات هسته ای نتیجه بخش بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: مذاکرات روسیه و آمریکا بر سر تسلیحات هسته ای نتیجه بخش بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید