مخالفت وزیر اقتصاد ایتالیا با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

به گزارش مجله گرافیک، وزیر اقتصاد ایتالیا نسبت به خطر تضعیف اتحادیه اروپا در صورت خروج بریتانیا از این اتحادیه هشدار داده است.

مخالفت وزیر اقتصاد ایتالیا با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کارلو پادوان وزیر اقتصاد ایتالیا امروز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه آلمانی هندلز بلات تاکید نمود: تنها راه برای مقابله با تهدید تضعیف اتحادیه اروپا در صورت خروج احتاقتصادی بریتانیا از این بلوک، این است که بر همگرایی بیشتر تمرکز کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: نخستین خط دفاعی در برابر مسائل و ناهنجاری بازارها، اتحادیه اروپا است ولی اگر خروج بریتانیا موجب تضعیف این اتحادیه گردد، تنها راهی که به ما یاری خواهد نمود، افزایش همگرایی با عزم قاطع خواهد بود، آن هم در شرایطی که بازار مشترک اروپا در حال سر و سامان دادن به مشکل مهاجرت است.

اظهارات وزیر اقتصاد ایتالیا در شرایطی است که مردم انگلیس قرار است در همه پرسی 23 ژوئن یعنی 3 تیرماه در مورد ادامه عضویت 43 ساله این کشور در اتحادیه اروپا تصمیم گیری نمایند.

هواداران خروج از اتحادیه اروپا بر این باورند که خروج انگلیس از این اتحادیه موجب تقویت رشد اقتصادی خواهد شد و ادامه عضویت در اتحادیه اروپا موجب رکود اقتصادی و افزایش سطح ورود مهاجران خارجی می گردد.

حامیان خروج از اتحادیه اروپا بر این باورند که بخش اقتصادی بریتانیا خارج از اتحادیه اروپا با رشد و رونق بیشتری روبرو خواهد شد و قادر خواهد بود تا مذاکرات جدیدی را با سایر کشورهای عضو بازار متحد اروپا انجام دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 632

به "مخالفت وزیر اقتصاد ایتالیا با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت وزیر اقتصاد ایتالیا با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید