محبی: جام تختی سکوی پرتاب آزادکاران جوان و آینده دار است

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین محبی با اشاره به اینکه کرمانشاه برای دومین سال متوالی میزبان جام دنیا پهلوان تختی است، گفت: جام تختی فرصت مناسبی است که جوانان جویای نام بتوانند خود را به اثبات برسانند و توانمندی های خود را نشان دهند. این رقابت ها سکوی مناسبی برای پرتاب به سوی حرفه ای شدن کشتی گیران و تغییر تراز آنهاست.

محبی: جام تختی سکوی پرتاب آزادکاران جوان و آینده دار است

وی توضیح داد: کرمانشاه همواره در رقابت های بین المللی اینچنینی توانسته به بهترین شکل ممکن وظیفه میزبانی را به انجام برساند. مهمترین شاخصه برای میزبانی سوای داشتن امکانات، تماشاچیان پرشور و کشتی دوست است که خوشبختانه کرمانشاه یکی از سرآمدان در این مورد است.

محبی اضافه نمود: سال جاری با وجود تمام تنگناهای مالی با حمایت استاندار کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم مجددا میزبان این جام بین المللی که قدیمی ترین و مهمترین رقابت بین المللی ایران است شویم و با توجه به شرایط مالی حاکم بر جامعه سال جاری بلیت فروشی برای مسابقات نخواهیم داشت و تماشای رقابت ها برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

دارنده مدال نقره دنیا در انتها گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، بدنبال این هستیم که از این فرصت برای معرفی داشته های فرهنگی و تاریخی مان استفاده کنیم که نمود آنرا در برنامه های ویژه افتتاحیه و اختتامیه چهلمین دوره جام دنیا پهلوان تختی خواهید دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 753

به "محبی: جام تختی سکوی پرتاب آزادکاران جوان و آینده دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: جام تختی سکوی پرتاب آزادکاران جوان و آینده دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید