لیست بنکداران استان همدان برای نظارت در اختیار تعزیرات قرار گیرد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، محمد ناصر نیکبخت عصر شنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان همدان با تاکید بر نظارت جدی بر بازار همدان مطرح نمود: اتحادیه ها باید موجودی انبارها را اعلام نمایند چراکه عدم اعلام موجودی انبارها نیز همدستی در احتکار است.

لیست بنکداران استان همدان برای نظارت در اختیار تعزیرات قرار گیرد

وی بابیان اینکه فروشندگان لوازم خانگی و کالاهای عمومی در استان همدان باید موجودی کالاهای انبار خود را اعلام نمایند، گفت: نباید شاهد احتکار کالایی در استان همدان باشیم و باید سرکشی از انبارها در برنامه قرار گیرد.

استاندار همدان تاکید نمود: باید بر نحوه عرضه و قیمت ارزاق عمومی مردم و موادغذایی از جمله گوشت، مرغ، شکر نظارت گردد و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان کنترل بازار را جدی تر بگیرد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه چشم پوشی در برخورد با محتکران پذیرفته نیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان باید برخورد با احتکار را جدی بگیرد، گفت: تعداد کمی از افراد دنبال سواستفاده از شرایط ایجاد گردیده هستند که باید با آنها برخورد صورت گیرد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه باید لیست بنکداران و وارد نمایندگان اصلی برای نظارت بیشتر به تعزیرات داده گردد، گفت: اعضای کمیسیون تنظیم بازار باید برای حاکم شدن آرامش در بازار کوشش نمایند.

وی باتاکید بر اینکه باید نظارت ها منظم و تنظیم بازار با برنامه ریزی انجام گردد؛ مطرح کرد: باید ضمن افزایش نظارت ها گشت های مشترک، نظارت و بررسی هرچه بیشتر فعال گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 8

به "لیست بنکداران استان همدان برای نظارت در اختیار تعزیرات قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست بنکداران استان همدان برای نظارت در اختیار تعزیرات قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید