قریشی: شرایط صنعت نفت با تیم های دیگر متفاوت است، با این شرایط قرمز، مدام نگرانی و استرس داریم

به گزارش مجله گرافیک، محمد قریشی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم ما نسبت به تیم های دیگر متفاوت است، ولی با وجود سختی هایی که وجود دارد، تلاش می کنیم در 9 بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم.

قریشی: شرایط صنعت نفت با تیم های دیگر متفاوت است، با این شرایط قرمز، مدام نگرانی و استرس داریم

محمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط تیمش و اینکه آنها پیروز به انجام بازی های محبت آمیز نشده اند، گفت: تمرینات ما به صورت منظم انجام می شود، ولی تا الان بازی محبت آمیز انجام ندادیم و به خاطر شرایط خاصی که داریم، این امکان هم برای صنعت نفت ایجاد نشد تا حداقل اردویی را خارج از آبادان برگزار کند. انجام بازی محبت آمیز برای ما مهم است، ولی به هرحال مسائلی سر راه قرار گرفته است. از طرفی شرایط در خوزستان قرمز است و این برای ما ریسک بزرگی است که با تیم های دیگر بازی کنیم.

وی ادامه داد: چیزی به شروع لیگ باقی نمانده است و اگر قرار باشد چند بازیکن دیگر ما دوباره کرونا بگیرند شرایط سخت تر می شود. متأسفانه اینجا شرایط برای انجام بازی محبت آمیز هم چندان فراهم نیست. در حال حاضر شرایط صنعت نفت با تیم های دیگر متفاوت است. ما با این شرایط قرمز مدام نگرانی و استرس داریم که این استرس در خانواده های مان هم دیده می شود. با این حال تلاش می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که با این شرایط چگونه قرار است بازی های رسمی در آبادان برگزار شود؟، گفت: در این زمینه سازمان لیگ تصمیم گیرنده است. ما در پنج بازی در آبادان میزبان هستیم و اگر قرار باشد در جای دیگری بازی کنیم، این عادلانه نیست. فعلاً که طبق برنامه قرار است در آبادان بازی کنیم و امیدواریم شرایط بهتر شود.

قریشی در مورد مسائل مالی این باشگاه گفت: شرایط تیم نسبت به دو سه سال گذشته متفاوت است و مسائلی وجود دارد که کار را سخت می کند. با این حال خیلی ها می خواهند کمک کنند تا صنعت نفت سرپا بماند. من به شخصه امیدوارم که مسائل هر چه زودتر برطرف شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1162

به "قریشی: شرایط صنعت نفت با تیم های دیگر متفاوت است، با این شرایط قرمز، مدام نگرانی و استرس داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: شرایط صنعت نفت با تیم های دیگر متفاوت است، با این شرایط قرمز، مدام نگرانی و استرس داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید