شرایط برای افزایش صادرات کشور فراهم است

به گزارش مجله گرافیک، وزیر صمت گفت: شرایط برای افزایش صادرات کشور در 6 ماهه دوم امسال فراهم است و با تدبیر می توانیم در مورد تامین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه فراوری گام های خوبی برداریم.

شرایط برای افزایش صادرات کشور فراهم است

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، علیرضا رزم حسینی در جلسه مشترک با وزرای نفت، جهاد کشاورزی، رییس بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و گمرک گفت: با توجه به دستور رئیس محترم جمهور در مورد هماهنگی دستگاه ها برای افزایش صادرات و همچنین تامین کالاهای مورد احتیاج کشور، این جلسه تشکیل شده است.

وی توضیح داد: پیغام ویژه این جلسه هماهنگی کامل تیم مالی دولت و وزرای مالی برای مواجهه با اقدامات دشمن در جنگ مالی تحمیلی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید نمود: شرایط برای افزایش صادرات کشور در 6 ماهه دوم سال فراهم است و در سایه همدلی و با تدبیر، می توانیم در مورد تامین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه مورد احتیاج بخش فراوری گام های خوبی برداریم.

رزم حسینی گفت: سابقه درخشان مردم عزیز کشورمان در مقاطع حساس پس از انقلاب اسلامی، موید این امر است که با هماهنگی و همراهی همه بخش ها از شرایط سخت موجود نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1384

به "شرایط برای افزایش صادرات کشور فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برای افزایش صادرات کشور فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید