سطح هشدار حملات تروریستی در آلمان بعد از حادثه اتاوا تغییری نکرده است

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: وزارت کشور آلمان اعلام نمود که سطح هشدار حمله تروریستی در آلمان پس از حادثه تروریستی در کانادا افزایش نیافته است.

سطح هشدار حملات تروریستی در آلمان بعد از حادثه اتاوا تغییری نکرده است

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از نشریه دی سایت، وزارت کشور آلمان گفت که خطر یک حمله تروریستی در این کشور پس از حادثه ترور در کانادا افزایش نیافته است.

به این ترتیب و بر اساس ارزیابی وزارت کشور آلمان حمله تروریستی در شهر اتاوا هیچ تغییری در ارزیابی شرایط امنیتی آلمان ایجاد نکرده است.

وزارت کشور آلمان خبر داده است که در حال حاضر شواهدی از طرح حمله تروریستی یا یک حمله قریب الوقوع در کشور ما وجود ندارد. تنها یک خطر بالای مبهم و ناملموس در این راستا وجود دارد، چرا که آلمان در تیررس تروریسم اسلامی قرار گرفته است.

اتحادیه پلیس آلمان نیز هیچ دلیلی برای نگرانی ندانسته و رئیس این اتحادیه گفت که آگاهی خوبی در این باره به وسیله سرویس های اطلاعاتی ما و همچنین همکاری با سازمان های اطلاعاتی بین المللی وجود دارد.

تیراندازی روز چهارشنبه در ساختمان مجلس کانادا به کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن دست کم 4 نفر دیگر منجر شد. نیروهای امنیتی مظنون اصلی این تیراندازی را به ضرب گلوله کشتند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 289

به "سطح هشدار حملات تروریستی در آلمان بعد از حادثه اتاوا تغییری نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح هشدار حملات تروریستی در آلمان بعد از حادثه اتاوا تغییری نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید