سراج الحق: دولت پاکستان اقدام عملی در مورد کشمیر را شروع کند

به گزارش مجله گرافیک، رئیس حزب جماعت اسلامی ضمن انتقاد از اقدامات دولت اسلام آباد خواهان شروع اقدامی عملی علیه ادامه حکومت نظامی در کشمیر شد.

سراج الحق: دولت پاکستان اقدام عملی در مورد کشمیر را شروع کند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جنگ نیوز، سراج الحق رئیس حزب جماعت اسلامی گفت: سخنرانی عمران خان در سازمان ملل باعث لغو حکومت نظامی در کشمیر و انتها حبس خانگی مردم این منطقه نشد.

وی توضیح داد: دولت اسلام آباد باید دست به اقدامی جدی در مورد کشمیر بزند و از مردم مظلوم این منطقه حمایت کند.

سراج الحق گفت: لغو قانون 370 توسط هند به شکل ناگهانی انجام نشده و مودی از مدت ها قبل برای اقدام خود نقشه کشیده بوده است.

رئیس حزب جماعت اسلامی گفت: عمران خان به آمریکا سفر کرد ولی حتی یک کلمه راجع به عافیه صدیقی پزشک پاکستانی که سال ها است در آمریکا زندانی شده سخن نگفت.

این سیاستمدار پاکستانی گفت: شرایطی که دولت عمران خان برای جامعه به وجود آورده مطلوب نیست و گرانی و مسائل مالی به قشر عادی جامعه آسیب می زند.

سراج الحق تاکید نمود: هواداران حزب ما از 16 اکتوبر به سمت اسلام آباد حرکت خواهند کرد تا در پایتخت پاکستان تظاهرات برگزار نمایند.

لازم به ذکر است حزب جماعت اسلامی طی سال های اخیر در بعضی پرونده ها و موضوعات با عمران خان و حزب تحریک انصاف همراهی نموده ولی کوشش دارد خود را اپوزیسیون دولت نشان دهد.

سراج الحق کوشش داشت از نواز شریف شکایت کند ولی پس از به نتیجه رسیدن شکایت عمران خان علیه نخست وزیر سابق پاکستان از حزب تحریک انصاف حمایت می کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 517

به "سراج الحق: دولت پاکستان اقدام عملی در مورد کشمیر را شروع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج الحق: دولت پاکستان اقدام عملی در مورد کشمیر را شروع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید