زمان شروع به کار نگارخانه ها اعلام شد

به گزارش مجله گرافیک، مدیرکل هنرهای تجسمی ضمن اشاره به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، از امکان فعالیت نگارخانه ها از اول اردیبهشت اطلاع داد.

زمان شروع به کار نگارخانه ها اعلام شد

جهت دریافت خدمات اجرای قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت؛ با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و حمایت از فعالیت نگارخانه ها با اولویت صیانت از سلامت کارکنان، هنرمندان و بازدیدنمایندگان، این واحدهای صنفی می توانند در صورت تمایل به بازگشایی، فعالیت های خود را از اول اردیبهشت آغاز نمایند.

مظفری تأکید داشت: ضرورت دارد نگارخانه های هنرهای تجسمی برای آغاز فعالیت های خود در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع وزارت بهداشت ثبت نام نموده و با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده فعالیت نمایند.

وی همچنین گفت: آغاز و ادامه فعالیت ها منوط به برگزار نکردن افتتاحیه و برنامه هایی است که منجر به تجمع و تراکم مراجعه نمایندگان گردد.

لازم به ذکر است؛ آغاز و ادامه فعالیت های نگارخانه ها بدون ثبت نام در این سامانه، منجر به صدور نشدن مجوز فعالیت و یا در صورت فعالیت، موجب توقف فعالیت واحد مربوطه خواهد شد. هدایت های لازم برای فعالیت واحدهای کاری، پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد.

4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 920

به "زمان شروع به کار نگارخانه ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع به کار نگارخانه ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید