ریزش ناگهانی ساختمان مسکونی قدیمی بر سر رهگذران در خیابان نواب

به گزارش مجله گرافیک، آوار شدن ساختمان مسکونی قدیمی بر سر دو رهگذر، آتش نشانان را به بزرگراه نواب کشاند.

ریزش ناگهانی ساختمان مسکونی قدیمی بر سر رهگذران در خیابان نواب

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، پس از رخداد این حادثه و تماس های زیاد همسایگان با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان 3 ایستگاه 5 و 52 به همراه گروه امداد و نجات ایستگاه یک با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:30 پنجشنبه شب گذشته به راهی بزرگراه نواب، خیابان جوانمرد شدند.

علیرضا جبارزاده، معاون منطقه 5 عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشتند، در این باره اظهار کرد: دو بانوی 20 و 40 ساله در حال عبور از معبر عبوری در مجاورت یک ساختمان دوطبقه مسکونی قدیمی بودند که به یکباره به علت فرسودگی سازه، ساختمان به طور کامل تخریب و قسمتی از دیوارها بر روی این دو عابر آوار شد.

جبارزاده ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و بلافاصله گروه امداد و نجات، مشغول آواربرداری از محل محبوس شدگان از زیر آوار شدند و گروه دیگری از آتش نشانان نیز با نصب نوار خطر با توجه به احتمال ریزش قسمت های دیگر ساختمان، از رفت و آمد شهروندان در اطراف محل حادثه جلوگیری کردند.

معاون عملیات منطقه 5 اعلام نمود: با کوشش همه جانبه آتش نشانان هر دو بانو در حالی که از قسمت های مختلف بدن دچار آسیب شده بودند، زنده از زیر آوار خارج شدند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به همسایگان، محل حادثه را برای آنالیز و اقدامات بعدی به عوامل شهرداری تحویل دادند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 641

به "ریزش ناگهانی ساختمان مسکونی قدیمی بر سر رهگذران در خیابان نواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش ناگهانی ساختمان مسکونی قدیمی بر سر رهگذران در خیابان نواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید