فرایند صعودی کرونا در خراسان شمالی ، 240 بیمار بدحال بستری هستند

به گزارش مجله گرافیک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: هم اکنون بین 230 تا 240 بیمار بد حال کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی بستری و تحت مراقبت هستند که آمار نشان دهنده افزایشی بودن مبتلایان است.

فرایند صعودی کرونا در خراسان شمالی ، 240 بیمار بدحال بستری هستند

سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: هم اکنون بین 230 تا 240 بیمار بد حال کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی بستری و تحت مراقبت هستند که آمار نشان دهنده افزایشی بودن مبتلایان است.

هاشمی ادامه داد: علی رغم کاهشی بودن تعداد فوتی های کرونا در دو هفته اخیر٬، اما اگر شرایط شیوع بیماری با همین شرایط ادامه داشته باشد٬ آمار فوتی ها نیز در استان افزایشی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با انتقاد از شرایط رعایت پروتکل های بهداتشی در جامعه٬ توضیح داد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل ها در سطح جامعه مناسب نیست و آمار ها نشان می دهد کمتر از 50 درصد افراد از ماسک استفاده می نمایند. مردم باید بدانند که تنها راه مقابله با کرونا٬ رعایت توصیه های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

وی در سرانجام از احتمال اعمال مقررات سخت تر در استان اطلاع داد و گفت: در جلسه دوشنبه آینده ستاد کرونای استان پیشنهاداتی را در این زمینه داریم که شیب شیوع کرونا را کنترل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1379

به "فرایند صعودی کرونا در خراسان شمالی ، 240 بیمار بدحال بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند صعودی کرونا در خراسان شمالی ، 240 بیمار بدحال بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید