رئیس جمهور چین: اعتماد سیاسی متقابل و پایه همکاری با ایران را تقویت می کنیم

به گزارش مجله گرافیک، رئیس جمهوری چین تأکید کرد که پکن آمادگی دارد با تشریک مساعی با تهران، طرفین چشم انداز روشنی را برای آینده روابط بین دو کشور ترسیم نمایند.

رئیس جمهور چین: اعتماد سیاسی متقابل و پایه همکاری با ایران را تقویت می کنیم

با قیمت تور چین پاییز 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، شی جین پینگ رئیس جمهوری چین در یادداشتی که قرار است فردا در روزنامه ایران چاپ گردد تأکید کرد که در سفرم به تهران اعتماد سیاسی متقابل را تقویت و پایه همکاری را مستحکم تر می سازیم.

وی در این یادداشت همچنین عنوان داشت که آمادگی داریم با تشریک مساعی با ایران چشم انداز روشنی در آینده روابط چین و ایران را ترسیم کنیم.

رئیس جمهوری چین قرار است روز شنبه، سوم بهمن ماه، وارد تهران شده و با مقامات ارشد کشورمان از جمله حسن روحانی، همتای ایرانی خود ملاقات و رایزنی کند.

پیشتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان اعلام نموده بود که طی ملاقات شی جین پینگ از تهران، قراردادهایی در خصوص ساخت دو نیروگاه هسته ای بین دو کشور امضا خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 742

به "رئیس جمهور چین: اعتماد سیاسی متقابل و پایه همکاری با ایران را تقویت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین: اعتماد سیاسی متقابل و پایه همکاری با ایران را تقویت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید