ملاقات وزیر تجارت و صنعت عمان با ظریف

به گزارش مجله گرافیک، وزیر تجارت و صنعت عمان بعداز ظهر روز یکشنبه با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و تبادل نظر کرد.

ملاقات وزیر تجارت و صنعت عمان با ظریف

با همراهی تور لحظه آخری عمان ارزان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنعت عمان و رئیس طرف عمانی کمیسیون مشترک همکاریهای مالی ایران و سلطنت عمان که به منظور برگزاری دور هجدهم این کمیسیون در ایران به سر می برد بعد از ظهر امروز یکشنبه در ملاقات با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گزارشی از برگزاری کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور را ارائه کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات با اشاره به ظرفیتهای بالای همکاریهای دو کشور همسایه در حوزه های مختلف، ضرورت توسعه روز افزون همکاریهای مالی را مورد تاکید قرار داد.

السنیدی نیز با اشاره به دستاوردهای کمیسیون همکاریهای مالی، آخرین شرایط روابط فیمابین در حوزه مالی را تشریح کرد.

همچنین السنیدی، روز گذشته در سرانجام هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های مالی میان جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ملاقات و مصاحبه کرد که در نتیجه این ملاقات دو تفاهم نامه همکاری در حوزه حمل و نقل دریایی و ورزشی و همچنین تفاهم نامه دیگری در حوزه استاندارد بین نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و همتای عمانی به امضا رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 785

به "ملاقات وزیر تجارت و صنعت عمان با ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات وزیر تجارت و صنعت عمان با ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید