دعوای زوج پرستار در بیمارستان به مرگ شوهر انجامید

به گزارش مجله گرافیک، زوج میانسالی که هر دو از کادر درمانی بیمارستانی در شهرری بودند در حیاط بیمارستان با یکدیگر درگیر شدند. این دعوا به مرگ شوهر و زخمی شدن همسرش انجامید.

دعوای زوج پرستار در بیمارستان به مرگ شوهر انجامید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه ایران، درگیری خونینی بین یک زوج میانسال در حیاط مرکز روانپزشکی رازی رخ داد. وقتی مأموران کلانتری 173 کهریزک راهی محل شدند جسد رضا 50 ساله را که با ضربه چاقو به قلبش مرده بود، پیدا کردند. همسر وی نیز که زنی 45 ساله بود به شدت مجروح شده بود.

زن 45 ساله برای درمان به بیمارستان منتقل شد. آنالیز های اولیه حکایت از آن داشت که زوج میانسال در حیاط بیمارستان با هم دعوایشان می گردد و با چاقو به هم حمله می نمایند.

زن میانسال پس از درمان و بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: همسرم سوپروایزر بیمارستان بود و من هم به عنوان یاری بهیار در همان بیمارستان کار می کردم. من و همسرم با هم اختلاف خانوادگی داشتیم و قبل از حادثه با همسرم سر مسائل جزئی دعوایمان شد. یکدفعه او چاقویی برداشت و ابتدا به من حمله کرد و چند ضربه به من زد و بعد از آن خودش را با چاقو زد.

با توجه به این که زن میانسال مدعی بود همسرش دست به خودکشی زده و جنایتی از سوی او رخ نداده است، تحقیقات برای آنالیز اظهارات او و این که آیا این حادثه قتل است یا خودکشی از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1244

به "دعوای زوج پرستار در بیمارستان به مرگ شوهر انجامید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای زوج پرستار در بیمارستان به مرگ شوهر انجامید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید