درخواست قانونگذار جمهوری خواه آمریکا برای حمل سلاح در کنگره

به گزارش مجله گرافیک، یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از پلیس کنگره درخواست کرد به او اجازه دهند با سلاح گرم در این ساختمان تردد کند.

درخواست قانونگذار جمهوری خواه آمریکا برای حمل سلاح در کنگره

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، لورن بوبرت عضو جدید مجلس کنند گان آمریکا از پلیس کنگره درخواست نموده به او اجازه دهد با سلاح کمری در جلسات حاضر گردد.

به نوشته خبرگزاری اسوشیتد پرس، دو نفر از مقامات کنگره تأیید نموده اند بوبرت، در کنار چند کننده دیگر از پلیس کنگره درخواست نموده اند مجوز حمل اسلحه در این ساختمان را صادر کند.

بوبرت که بار ها با بستن سلاح به کمرش در کمپین انتخاباتی حاضر شده بود، از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عنوان فردی جنگجو شناخته شده که هرگز در برابر جریان اصلی در کنگره سر تعظیم فرود نمی آورد.

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور احتمالی آمریکا در نظر دارد قوانین فدرال مربوط به حمل اسلحه در این کشور را به میزان چشمگیری تغییر دهد.

جرد هافمن کننده ایالت کالیفرنیا در این باره گفت: اعضای [کنگره]می توانند با [مسلسل]AK47 با خشاب پر پشت میز خود بنشینند و هیچ کس نمی تواند در این خصوص کاری کند.

بوبرت نیز روز سه شنبه در دفاع از این درخواست خود در پیامی توییتری نوشت: حقوق اساسی ما برای حمل سلاح موجود است، حتی در مکان هایی که این اصل اساسی در آن رد می گردد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می گردد و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می دهند، اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه ای قدرتمند است که تا به امروز کنگره آمریکا حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1455

به "درخواست قانونگذار جمهوری خواه آمریکا برای حمل سلاح در کنگره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست قانونگذار جمهوری خواه آمریکا برای حمل سلاح در کنگره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید