خبرگزاری آلمان: فن خال در دو راهی تراکتورسازی و تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی پیشین تیم های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ دو پیشنهاد سرمربیگری در ایران دارد.

خبرگزاری آلمان: فن خال در دو راهی تراکتورسازی و تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری آلمان (dpa)، لوئیز فن خال در واقع به فکر بازنشستگی بود، اما اکنون شغلی جدید در انتظار اوست. سرمربی پیشین بایرن مونیخ دو پیشنهاد از ایران دارد و انتظار می رود این سرمربی 67 ساله به زودی برای مذاکرات راهی ایران گردد.

از تراکتورسازی، ثروتمندترین باشگاه حال حاضر لیگ برتر ایران به عنوان مقصد احتمالی فن خال یاد گردیده است. بر اساس گزارش های دیگر این سرمربی هلندی همچنین می تواند جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران گردد. قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ماه فوریه 2019 به خاتمه می رسد.

گفته می گردد تراکتورسازی به لحاظ مالی قادر به استخدام فن خال است. این باشگاه ایرانی همین فصل جان توشاک ولزی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و بازیکنان ملی پوشی همچون اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را به خدمت گرفت، اگرچه این این تیم از 7 بازی اولش، تنها 10 امتیاز کسب نموده و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر ایران جای دارد. به همین خاطر است که شایعات در خصوص جانشین احتمالی توشاک مطرح است.

فن خال که بین سال های 2009 تا 2011 راهنمایی بایرن مونیخ را عهده دار بوده، سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال هلند و منچستریونایتد را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 56

به "خبرگزاری آلمان: فن خال در دو راهی تراکتورسازی و تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری آلمان: فن خال در دو راهی تراکتورسازی و تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید