خبرنگاران یکی از بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر به کرونا مبتلا شد

به گزارش مجله گرافیک، بوشهر- خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: طبق نتایج سومین مرحله آزمایش کرونا ا(پی سی آر) اعضای این تیم، یکی از بازیکنان به این بیماری مبتلا شده است.

خبرنگاران یکی از بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر به کرونا مبتلا شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

کرم ایزدپناه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: سومین مرحله آزمایش پی سی آر از 40 نفر بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی و اداری تیم انجام گرفت که بجز یک نفر از بازیکنان بقیه آزمایش ها منفی اعلام شد.

وی ادامه داد: بازیکن مورد نظر از حدود 10 روز قبل علائم داشت که بلافاصله با تصمیم کادر پزشکی و قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان از تمرین تیمی جدا شد و با انجام آزمایش های لازم به قرنطینه خانگی رفت.

ایزدپناه اضافه کرد: این بازیکن اکنون دوران پایانی قرنطینه خود را پشت سر می گذارد و با انجام آزمایش مجدد و تایید سلامت، به تمرینات ملحق خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: بازیکن یاد شده در 2 بازی اخیر تیم در تمرینات و اردوی تیم حضور نداشته است و هم اکنون شرایط رو به بهبودی دارد.

ایزدپناه از کادر پزشکی تیم، هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر و افسر کنترل سلامت این هیات تشکر کرد که به دقت شرایط جسمانی و سلامت بازیکنان و کادر را زیر نظر دارند.

شاهین بوشهر با 17 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

این تیم در هفته بیست و چهارم بازی ها در بوشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1210

به "خبرنگاران یکی از بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یکی از بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید