خبرنگاران نماینده کرج در مجلس: ارائه تسهیلات با شفافیت و عدالت باشد

به گزارش مجله گرافیک، کرج - خبرنگاران - نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری ها و پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف از جمله صنعت باید به گونه ای باشد که در آنها شفافیت و عدالت اعمال گردد.

خبرنگاران نماینده کرج در مجلس: ارائه تسهیلات با شفافیت و عدالت باشد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

علیرضا عباسی روز سه شنبه در ملاقات با جمعی از صنعتگران استان البرز در شهرک صنعتی کوثر با بیان اینکه تسهیلات باید به سمت فراوری راهنمایی گردد ، اضافه کرد: به عنوان نماینده تمام کوشش خود را خواهم کرد تا بتوانیم برای برطرف موانع صنعت و فراوری گام های بزرگی برداریم.

وی با اشاره به اینکه بستر جهش فراوری در شرایط سخت مالی باید فراهم گردد اعلام نمود: برای فراوری احتیاج به پنجره واحد است تا صنعتگر برای دریافت مجوزهای لازم معطل نماند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه و احداث شهرک های صنعتی اشاره و مطرح نمود: در حوزه احداث شهرک های صنعتی پیوست هایی از جمله زیست محیطی و الزامات آن بایستی رعایت گردد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در این نشست با اشاره به اینکه بیش از 38 هزار نفر در شهرک های صنعتی این استان مشغول به فعالیت هستند گفت: 40 درصد واحدهای فعال زیر ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

علی مهدی پور با اشاره به توسعه زیر ساخت ها در شهرک های صنعتی استان اضافه کرد: اعتبارات عمرانی استان بسیار ناچیز است که از نمایندگان انتظار داریم تا برای برطرف مسائلی از جمله برق به یاری ما بیایند.

وی با بیان اینکه بوروکراسی اداری یکی از مسائل برای تسریع در فرایند کارها است خاطر نشان کرد: این در حالی است که در صورت بهره برداری از طرح های صنعتی در شهرک صنعتی کوثر 6 هزار فرصت اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

بیش از سه هزار و 500 واحد فراوریی و صنعتی در شهرک های صنعتی البرز مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1411

به "خبرنگاران نماینده کرج در مجلس: ارائه تسهیلات با شفافیت و عدالت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده کرج در مجلس: ارائه تسهیلات با شفافیت و عدالت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید