خبرنگاران نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول راه اندازی شد

به گزارش مجله گرافیک، دزفول-خبرنگاران- فرماندار ویژه دزفول گفت: نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به همت مجمع خیرین دزفول در این شهرستان راه اندازی شد.

خبرنگاران نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول راه اندازی شد

علی فرهمندپور عصر شنبه به رسانه ها بیان کرد: این مرکز با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی دزفول توسط خیرین سلامت راه اندازی شده که از امروز فعالیت خود را با چهار کاربر و واکسیناسیون 200 نفر در روز شروع کرد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در شهرستان دزفول تا 6 ماه دیگر ادامه دارد، ادامه داد: 20 هزار دوز در مرحله نخست و 10 هزار دوز در مرحله دوم در اختیار شهرستان قرار گرفته شده که واکسیناسیون طبق جدول بندی گروه های اولویت دار انجام می گردد.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به شروع واکسیناسیون گروه های سنی بالای 70 سال از امروز در این شهرستان گفت: زمان واکسیناسیون برای افرادی که در مراکز بهداشت پرونده دارند به وسیله پیامک اطلاع رسانی می گردد.

وی از شهروندان خواست از تجمع خودداری و با صبر و حوصله نسبت به واکسیناسیون اقدام نمایند ضمن اینکه پیگیری هایی برای مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جنوب دزفول در محل مصلی نیز انجام و موافقت شده که روزهای آینده مرکز تجمیعی شماره 2 واکسیناسیون راه اندازی می گردد.

شهرستان دزفول در شرایط نارنجی کرونا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1752

به "خبرنگاران نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید